حمایت فتح الله زاده از آبی پوشان بعد از باخت مقابل الاهلی

علی فتح الله زاده در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: «استقلال در نیمه اول آن تیمی که ما در این چند هفته دیدیم، نبود اما در نیمه دوم بهتر کار کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در مجموع تیم منصوریان خوب بازی کرد و فقط اسیر 2 سانتری که از جناحین ارسال شد، شدیم و الاهلی همین حربه را برای رسیدن به گل داشت. بازیکنان استقلال جوان هستند و اولین بازی آسیایی خود را تجربه می کردند و استقلال هم اسیر همین بی تجربگی شد.»

وی افزود: «به هر حال روز اول مسابقات بود و گاهی اوقات پیش می آید که یک تیم در بازی اول مقابل چنین تیم های قدرتمندی قرار می گیرد. با این حال من معتقدم استقلال یکی از 2 تیم صعود کننده از این گروه است و قطعا در بازی های آینده بهتر ظاهر خواهد شد.»

مدیرعامل سابق استقلال درباره بازی بعدی این تیم مقابل التعاون عربستان که در بازی دیشب برنده شده، تصریح کرد: «من فکر می کنم بازی بعدی را استقلال می تواند بهتر پشت سر بگذارد. تصورم این است که منصوریان تیم را جمع و جور خواهد کرد تا نتیجه بهتری مقابل نماینده عربستان به دست بیاید.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شکست استقلال بعد از چند هفته برد متوالی بیان داشت: «به هر حال وقتی می بازیم، همه استقلالی ها ناراحت هستند. من معتقدم ما استقلالی ها اینطور نیستیم که با یک برد عاشق تیم شویم و با یک باخت دست از حمایت بکشیم. استقلال بهترین تیم ایرانی در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و تاریخ این را می گوید. استقلالی ها به خاطر منش و شخصیت استقلال این تیم را دوست داریم و با یک برد و باخت از آن جداشدنی نیستیم.»

وی در خصوص کری خوانی برخی از پرسپولیسی ها بیان داشت: «این ها مسائلی نیست که من بخواهم درباره آن صحبت کنم. من مدیر بودم و هیچ وقت وارد مسائل هواداری نمی شوم. امیدوارم پرسپولیس امروز موفق شود و الهلال را شکست دهد.»

مدیرعامل سابق استقلال در پایان گفت: «جوان های استقلال در هفته های اخیر شایستگی خود را نشان دادند و می توانند ملی پوش شوند. امیدوارم توانایی این بازیکنان از چشمان تیزبین آقای کی روش دور نماند.»