توصیه عجیب درخشان به برانکو

حمید درخشان در رابطه با اولین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان با بیان اینکه کار سختی پیش روی شاگردان برانکو ایوانکوویچ است، گفت: بازی در آسیا آن هم برابر الهلال اصلا آسان نخواهد بود. این مسابقه یک بازی خارج از خانه محسوب می‌شود. زمانی که تیم در  کشور خودش میزبان است، صد درصد می تواند روی فشار هوادارانش حساب کند اما متاسفانه پرسولیس خارج از خانه میزبان حریف عربستانی است.

وی افزود: از طرفی حریف پرسپولیس ظاهرا بلیت های این بازی را خریداری کرده و عملا آنها میزبان پرسپولیس هستند. الهلال تیم قدرتمندی است و برای موفقیت کادر فنی باید به صورت دقیق و حساب شده حریف را مورد بررسی قرار داده باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد:فلسفه بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است. به اعتقاد من پرسپولیس باید فکر بازی کاملا تهاجمی را از سرش بیرون کند چرا که حریف یکی از تیم های قدرتمند است و باید با استفاده از دانش و شناخت از حریف به دروازه آن نزدیک شد. البته نه تنها برای بازی با الهلال، بلکه باید برای تمام مسابقات آسیایی برنامه ویژه و خاصی داشت.

درخشان با اشاره به اینکه ممکن است پرسپولیس در این بازی ها به خاطر عدم وجود مهره های کافی به مشکل بخورد، تصریح کرد: من از چند وقت پیش این اخطار را داده بودم که تیم باید در فاز دفاعی تقویت شود چرا که تیم های آسیایی قدرتمند هستند و تجهیزات زیادی دارند. امیدوارم پرسپولیس در این مسابقات موفق عمل کند.

وی در مورد دلایل ناکامی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: دلایل زیادی در این مساله دخیل هستند. این موضوع به مسائلی مانند سخت افزاری و امکانات، آموزش صحیح و خیلی از مسائل دیگر باز می‌گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف الهلال عربستان می رود.