اشتباه منصوریان به روایت سرمربی سابق استقلال

پرویز مظلومی در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: بازیکنان استقلال در بازی دیروز کمی غفلت کردند. در وهله اول باید بگویم که بازی کردن در آسیا شرایط متفاوتی دارد. تیم فعلی استقلال جوان است و تجربه بازی کردن در آسیا را نداشت. همین مساله باعث شد روی بی تجربگی شکست بخورد.

وی افزود: چیزی که نباید آن را نادیده گرفت، این است که استقلالی ها به دلیل فشردگی مسابقات اخیر خود خوب ریکاوری نداشتند. بعد از بازی با ذوب آهن، استقلال زمان کمی داشت تا خودش را آماده این بازی کند. فشار زیادی بعد از دیدار با السد قطر به استقلال وارد شد. البته دراین بازی حداقل استقلال می توانست یک امتیاز بگیرد اما غفلت کرد و در دقیقه آخر گل خورد. 

سرمربی سابق استقلال تصریح کرد: این بازی برای استقلال یک درس بزرگ می شود. آنها باید بدانند که در تیم های دیگر آسیایی بازیکنانی هستند که از کوچکترین اشتباه نهایت استفاده را می برند. استقلال با این بازی در جو مسابقات آسیایی قرار گرفت. به نظرم همین شکست باعث می شود که بازیکنان در بازی بعدی حواسشان جمع باشد. 

مظلومی درباره دیدار با التعاون عربستان گفت: من  بخشی از بازی این تیم را دیدم. التعاون تیم خیلی خوبی است و در بازی نیز موقعیت های زیادی را مقابل حریف ازبکستانی اش هدر داد. استقلال باید مقابل این تیم با حوصله بازی کند و بازیکنان اصلا عجله نکنند. اگر استقلال بتواند مثل چند هفته اخیر در لیگ برتر بازی کند، قطعا موفق می شود. به نظرم استقلال و پرسپولیس با حضور هوادارانشان بهتر نتیجه می گیرند و اینکه تیم های ایرانی نمی توانند در بازی با عربستانی ها میزبان باشند، یک مشکل بزرگ است. 

وی در خصوص برتری استقلال خوزستان مقابل حریف عربستانی اش بیان داشت: این برد مهم را تبریک می گویم. به نظرم این پیروزی مرهمی بر دل مردم خوزستان شد که این روزها با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند. امیدوارم هر 4 نماینده ایران در آسیا نتیجه بگیرند. 

سرمربی سابق استقلال درباره مطالباتش از این تیم گفت: هنوز هیچ خبری نشده است. فعلا به نظر می رسد که باید مطالبات بازیکنان خارجی را بدهند تا گریبان باشگاه را نگیرد.