تحلیل پیشکسوت پرسپولیس از تعویض مکرر رضائیان

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تساوی این تیم با الهلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تک امتیاز خوب و ارزشمندی بود. پرسپولیس بازی سختی را پشت سر گذاشت. این دیدار در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار شد و حس بازی خانگی به بازیکنان پرسپولیس القا نشد. الهلال قوی‌ترین تیم گروه سرخ‌پوشان بود اما پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های بعدی بازی باکیفیت‌تری را ارائه دهد.

وی درباره تعویض‌های برانکو در دیدار با الهلال اظهار کرد: پرسپولیس در آن دقایق نیروهای تازه نفس و جدید می‌خواست. به نظر من تعویض‌های برانکو ایوانکوویچ به موقع بود زیرا چیزی که مشهود بود نیاز پرسپولیس به بازیکنان جدید بود. فکر نمی‌کنم سرمربی پرسپولیس تعویض‌های ضعیفی انجام داده باشد و این تعویض‌ها باعث شد تیم پرسپولیس در خط دفاع تحرک بیشتری داشته باشد.

مدافع سابق پرسپولیس درباره تعویض‌های مکرر رامین رضاییان در دیدارهای این تیم گفت: فکر نمی‌کنم برانکو از روی لجبازی در هر بازی رضاییان را تعویض کند. ایوانکوویچ مربی‌ای حرفه‌ای است و دنبال نتیجه گرفتن است و مطمئنا زمانی رضاییان را تعویض خواهد کرد که نیازی به این بازیکن نداشته باشد. من به رامین ایمان دارم و او بازیکنی حرفه‌ای و شش دانگ است. اگر او تعویض می‌شود قطعا نظر کادر فنی است و من فکر نمی‌کنم از روی لجبازی این تصمیم گرفته شده باشد.