کاپیتان تراکتور: هر چه بلاست بر سر ما نازل می‌شود

مهدی کیانی درباره دیدار سیاه‌جامگان - تراکتورسازی و به تعویق افتادن این بازی، اظهار داشت: این هم از شانس بد تراکتورسازی است. نمی‌دانم چرا، اما امسال هر چه بلاست، بر سر ما نازل می‌شود. البته بارش برف رحمت خداست و ما هم نمی‌توانیم اعتراضی نسبت به آن داشته باشیم. به هر حال شاید قسمت این بود که دیدار ما مقابل سیاه‌جامگان به علت بارش برف لغو و یک هفته دیرتر برگزار شود. در هر صورت فرق چندانی برای ما ندارد که بازی‌های‌مان چه زمانی برگزار می‌شود، چون فقط باید ببریم تا بتوانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های مشهدی گربه سیاه تیم‌های تبریزی به‌ حساب می‌آیند، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها خرافات است. سال گذشته گسترش فولاد، پدیده را چهار تایی کرد و فکر می‌کنم امسال هم این تیم را در تبریز شکست داد. ما هم از این صحبت‌ها خسته شده‌ایم و می‌خواهیم این‌بار هر طور که شده این طلسم را بشکنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده برای تیم تراکتورسازی، این تیم همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است یا خیر، گفت: انسان با امید زنده می‌ماند، اما همان‌طور که گفتم، امسال هرچه بلاست بر سر تراکتورسازی می‌آید. امیدوارم حداقل پنجره نقل‌وانتقالات برای ما باز شود تا سال بعد بتوانیم بازیکن جذب کنیم. هواداران تراکتورسازی لیاقت‌شان بیشتر از این‌هاست و حق آنها نیست که هر روز یک خبر جدید بشنوند و ناراحت شوند. مطمئناً این محرومیت در روحیه بازیکنان هم تأثیر گذاشته، اما ما ناامید نمی‌شویم و همچنان به تلاش‌خودمان برای رسیدن به قهرمانی ادامه می‌دهیم. تراکتورسازی همچنین در جام حذفی هم به فینال صعود کرده و در این مسابقات هم برای قهرمانی شانس دارد. البته قهرمانی در لیگ برتر، برای ما مهم‌تر از جام حذفی است، چون هواداران‌مان به شدت مشتاق این قهرمانی هستند. با این حال به هیچ وجه از جام حذفی هم غافل نمی‌شویم.

کیانی در مورد اتفاقات دیدار تراکتورسازی - ذوب‌آهن و اینکه ذوبی‌ها اعتقاد داشتند حضور او در این دیدار غیرقانونی بود، گفت: من احترام زیادی برای باشگاه ذوب‌آهن و شخص آقای آذری قائلم، اما نمی‌‌دانم دلیل مطرح کردن این صحبت‌ها چه بود. فقط می‌توانم به افرادی که می‌خواهند برای تراکتورسازی حاشیه ایجاد کنند، بگویم که آقایان! لطفا بَس کنید، ما در این مدت به قدر کافی حاشیه داشتیم و فشار تحمل کردیم که دیگر طاقت این کارهای بچه‌گانه را نداشته باشیم. البته خدا را شکر که سازمان لیگ هم در این مورد شفاف‌سازی کرد و مشخص شد که حضور من در دیدار مقابل ذوب‌آهن هیچ مشکلی نداشت.