بازیکنی که بیزینس شخصی را به فوتبال ترجیح داد

حسن هوری در خصوص بسته شدن پرونده شکایت از افرادی که شایعه درگذشت وی را در رسانه های مجازی پخش و به آن دامن زده بودند اظهار کرد:من مدتی است پرونده افرادی که شایعه درگذشت مرا پخش کرده بودند را بسته ام و آنان را به خدا واگذار می کنم،دیگر قصد ندارم در مورد آن افرادی که به این شایعه زشت دامن زدند صحبت کنم و ترجیح می دهم تمرکزم را روی زندگی شخصی ام بگذارم.

وی همچنین در مورد نحوه جدایی اش از تیم نفت آبادان عنوان کرد:من بدون سر و صدا از تیم صنعت نفت جدا شدم و اکنون قصد ندارم به علت اصلی جدایی ام از این تیم بپردازم،عده ای مدعی شده بودند که من از فوتبال خداحافظی کرده ام اما این شایعه نیز به هیچ عنوان صحت ندارد و من فعلا تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته ام.

دروازه بان سابق تیم نفت آبادان ادامه داد:در حال حاضر بیزینس شخصی ام را به فوتبال ترجیح می دهم و تصمیم گرفته ام به مدت سه ماه از فضای فوتبال و حواشی آن دور باشم و به استراحت و انجام کارهای عقب افتاده ام بپردازم.

هوری در پایان در مورد انتخاب تیم آینده اش گفت:طبیعی است که پس از استراحت سه ماهه ام،لیگ شانزدهم به پایان می رسد و امضاء قرارداد من با تیمی جدید به فصل آینده رقابت های لیگ برتر موکول می شود،بنابراین من پس از رسیدن به آرامش روحی و روانی تیم جدید خود را انتخاب خواهم کرد.