پیشکسوت استقلال: کار کی روش دلالی و بازار گرمی است

حسن روشن در خصوص کارلوس کی روش و عملکرد فنی وی اظهار کرد: ما تصور می کردیم کی روش همانند رایکوف ساختار تیم ملی و فوتبال کشورمان را عوض می کند و آینده ای را برای مربیان جوان بوجود می آورد اما با گذشت 6 ماه متوجه شدیم وی بزرگترین دلال است و به هیچ وجه فوتبال ایران را قبول ندارد.

وی در ادامه افزود: کی روش به هیچ وجه حق ندارد بازیکنان این روزهای آماده پرسپولیس را خط بزند، چرا که این تیم دارای شخصیت قهرمانی است. در واقع استقلال و پرسپولیس انگیزه ها را افزایش و هزاران نفر را پای گیرنده ها می کشانند.
روشن در مورد این که کی روش در تیم ملی همچنان سکاندار باشد یا خیر گفت: به نظرم سود رفتن کی روش بیشتر از ماندنش است چرا که کار وی دلالی و بازار گرمی بوده است.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد حضور کی روش در سمت سرمربی گری آفریقای جنوبی گفت : بدون شک بحث همیشگی آفریقای جنوبی یک نوع بازار گرمی است. ما قهرمان آسیا شویم و به جام جهانی صعود کنیم فایده ای نخواهد داشت فقط به رزومه سرمربی کمک می کند اما اگر مربیان جوان و بازیکنان خوبی پرورش دهیم سودش به حال آینده فوتبال ماست. 
فدراسیون و مسئولانش مقصر اصلی هستند چرا که قرارداد این سرمربی پرتغالی را با درج مفاد کامل منعقد نکرده اند. وی باید به شهرستان ها رفته و همه بازیکن ها را زیر نظر بگیرد تا انگیزه بالا رود اما باعث نوعی بی انگیزگی در جوانان شده و هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد.

 

وی در پایان یادآور شد : امیدوارم هر تصمیمی کە گڕفته می شود به سود فوتبال کشورمان بوده ۆ موجبات ترقی این ورزش پرطرفدار فراهم شود.