هافبک پرسپولیس: می خواهیم در آسیا صدرنشین باشیم

محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال عربستان درخشان‌ترین مهره برانکو ایوانکوویچ بود؛ هافبکی که در میانه میدان درخشید و یک گل زیبا هم از پشت محوطه جریمه به حریف زد اما همبازیانش قدر آن را ندانستند.

اغراق نیست اگر مسلمان را آماده‌ترین هافبک فعلی پرسپولیس بخوانیم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیمش انجام می‌دهد.

در ادامه می‌توانید اظهارات مسلمان را بخوانید:

* همه می‌گویند حیف شد گل محسن مسلمان به الهلال حفظ نشد خودت چه نظری داری؟

- راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم گلم برابر الهلال سه امتیازی باشد ولی این اتفاق نیفتاد. شاید این هم از بدشانسی من باشد. (می‌خندد).

* مقصر گل الهلال چه کسی بود؟

- بدشانسی آوردیم. در زمان گل خوردن نمی‌توان یک نفر را مقصر دانست. توپ به شکل عجیبی ارسال شد و دقیقاً همان جایی رفت که الهلالی‌ها می‌خواستند. فوتبال یک بازی تیمی است و در برد، مساوی یا باخت و گل خوردن همه سهیم هستند.

* ولی برخی معتقدند علیرضا بیرانوند باید خروج می‌کرد یا مهدی طارمی سختگیری بیشتری در محوطه جریمه و هنگام کرنر الهلالی‌ها با بازیکن حریف می‌داشت؟

- حرف زدن آسان است. به قول معروف معما چون حل شود آسان شود. همه چیز ظرف چند ثانیه یا صدم ثانیه اتفاق می‌افتد. به نظرم ما نباید به این مسائل فکر کنیم و باید هر چه سریع‌تر با یک برد خیال خودمان و هواداران را در آسیا راحت کنیم.

* منظورت شکست الوحده است؟

- بازی در خاک امارات هم راحت نیست. الوحده تیمی قدرتمند است که هفته اول را باخت و حالا می‌خواهد جبران کند. البته ما هم پرسپولیس هستیم. می‌خواهیم در آسیا هم صدرنشین باشیم و باید با تمرکز کامل بازی کنیم.

* قبل از بازی با الهلال بحث رئیس آسیا و این حرف‌ها مطرح بود.

- رئیس و سلطان آسیا که هواداران و تماشاگران پرسپولیس هستند. ما به این بحث‌ها توجهی نداشتیم. می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود. می‌خواستیم پیروز شویم ولی نشد دیگر!

* به نظر می‌‌رسید احتیاط نزد هر دو تیم حرف اول را می‌زند؟

- طبیعی بود. این مسابقه سوپربازی آسیا بود. هر دو تیم در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌ترین مسابقه خود را پشت سر می‌گذاشتند و به همین خاطر منطق حکم می‌کرد محتاط باشند اما مطمئن باشید ما برای برد وارد زمین شدیم.

 پس از بازی گفتی اگر بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد، برای الهلال جهنم درست می‌کردیم، چرا؟

- بازی بزرگ تماشاگر زیاد و بزرگ می‌خواهد. من از تک‌تک ایرانی‌ها و هواداران عزیزی که به استادیوم سلطان قابوس آمدند تشکر می‌کنم اما شما مطمئن باشید بازی در ورزشگاه آزادی فرق می‌کند. ما در ایران حمایت 100 هزار نفر را بالای سر خود داریم و شک ندارم اگر الهلال به آزادی می‌آمد با شکست تهران را ترک می‌کرد. این انصاف نیست که ما نتوانیم از این پتانسیل و این همه تماشاگر برخوردار باشیم. به نظرم بازی بزرگ آسیا در کنار تماشاچیان ایرانی برای ما دلچسب‌تر بود.

* راستی می‌دانستی محمود خوردبین قبل از بازی با الهلال پیش‌بینی کرده بود گل می‌زنی؟

- محمودخان که کارش درست است. خدا را شکر گل زدیم و روسفید شدیم البته همان طور که گفتم دوست داشتم این گل سه امتیازی می‌شد اما... عیبی ندارد، ان‌شاءا... بازی‌ها بعدی!

* اگر بخواهی گل خودت به الهلال را به یک نفر تقدیم کنی، آن نفر چه کسی است؟

- یک نفر نیست. گل به الهلال را به هواداران غایب پرسپولیس تقدیم می‌کنم که نتوانستند در مسقط کنارمان باشند. جای آنها واقعاًً خالی بود و ان‌شاءا... به زودی در ورزشگاه آزادی آنان را ملاقات می‌کنیم.