زمانی خیال استقلالی ها را راحت کرد

حسن زمانی در رابطه با جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: دیروز بعد از چند هفته جلسه خوبی را برگزار کردیم. درباره مسائل مختلف با حضور کلیه اعضا صحبت کردیم که بیشتر به بحث پرونده بازیکنان خارجی مربوط می شد. افتخاری در این باره گزارش داد که تسویه حساب 2 بازیکن یعنی هلمکه و لیام ردی انجام شده است. همچنین قرار شد که پیگیری ها بابت قرارداد پروپیچ و ساموئل نیز انجام شود.

وی افزود: درباره ماجرای عادل شیحی و محرومیت استقلال نیز گزارشی تهیه شده و به خدمت وزیر ورزش ارائه شده است. باید مقصران محرومیت مشخص شوند و وزارت ورزش در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. نباید برای باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین اتفاقی رخ دهد.

زمانی درباره اینکه خطر کسر امتیاز این تیم را تهدید نمی کند، تصریح کرد: خیر، قطعا چنین اتفاقی نمی افتد. ما دائما پیگیر پرونده های خارجی هستیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل الاهلی امارات تصریح کرد: من معتقدم که قطعا در بازی هفته آینده آن نتیجه را جبران می کنیم و دست پر از زمین بیرون می آییم. من شخصا به عمان می روم و حمایت لازم را از سوی هیات مدیره از کادرفنی و بازیکنان انجام خواهم داد.

زمانی در پاسخ به این سوال که برای همراهی استقلال با توجه به اختلافات قبلی اش با منصوریان مشکلی ندارد، گفت: خیر، این مسائل برای گذشته بود و فراموش شده است. من مشکلی با منصوریان ندارم و در کنار هم برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم.