دفاع مدیرعامل از عملکرد مشکوک یک بازیکن

گل دوم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به سیاه جامگان در دقیقه ۸۹ باعث شد تا هجمه شدیدی علیه رضا شربتی مدافع سیاه جامگان صورت بگیرد. عکس العمل شربتی در این صحنه به نحوی بود که خیلی ها از آن به عنوان «کم کاری» بازیکن سیاه جامگان یاد می کنند. با این حال محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان  تاکید کرد که چنین موضوعی تهمت است و شربتی هیچ کم کاری نکرده است.

عباسی در این خصوص گفت: آن صحنه در فوتبال کاملا طبیعی است. تردید نکنید شربتی بازیکن سالم و پاکی است که خودمان آنرا برای تیم های پایه جذب کردیم و از معدود بازیکنانی است که از پایه با ما کار می کند.

وی با بیان اینکه به شربتی ایمان و اعتماد داریم، ادامه داد: تردید نکنید این یک اشتباه فوتبالی بود. واقعا برای فضای مجازی که راحت در آن تهمت زده می شود، متاسفم.

مالک باشگاه سیاه جامگان یادآور شد: شربتی از سرمایه های فوتبال ایران است که می تواند در سالهای آینده جایگاه خوبی در تیم ملی داشته باشد ولی متاسفانه راحت با روح و روان این بازیکن بازی می شود.

عباسی افزود: اگر شربتی می خواست کم کاری کند در جریان بازی این تصمیمش را عملی می کرد تا کسی حتی متوجه نشود. او در جریان بازی بهترین بازیکن زمین بود و حتی ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی را از کار انداخته بود که در نهایت منجر به تعویض این بازیکن شد. شربتی در طول این بازی سرش را برای تیم داد و بهترین بازیکن بود.

وی با اشاره به صحبتهایش با شربتی بعد از پایان بازی تصریح کرد: شربتی خیلی ناراحت بود و گفت نتوانستم در یک لحظه تصمیم بگیرم. او گفت که مغزش در آن لحظه فرمان نداده است. این مسئله در فوتبال طبیعی است. وقتی یک بازیکن ۹۰ دقیقه بازی می کند، این اتفاقات هم رخ می دهد.

مالک باشگاه سیاه جامگان در خصوص شرایط این تیم و سخت بودن کار برای ماندن در لیگ برتر تاکید کرد: قبول ندارم که کارمان سخت شده است. ما هشت بازی دیگر داریم و باید نتیجه بگیریم. تردید نکنید به لطف امام رضا (ع) در لیگ می مانیم. روز گذشته از حمایت تماشاگران دلگرم شدیم.

عباسی درباره وضعیت کادر فنی این تیم هم گفت: خداداد عزیزی شب گذشته در برنامه تلویزیونی استعفا کرد و ما هم امروز در اینباره تصمیم می گیریم. سعی می کنیم تا پایان امروز سرمربی جدید تیم را انتخاب و معرفی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: خداداد عزیزی فداکارانه برای ما کار کرد. از ابتدا از عزیزی خواهش کرده بودیم مستقیم وارد حوزه فنی نشود چون زبان حق گو و تندی دارد که برایش محرومیت می آورد. وقتی هم خداداد نباشد، ضربه می خوریم مثل دیروز که باخت حقمان نبود ولی بازیکنان عجله می کردند.