پرونده 4 خارجی استقلال در فیفا

گروه ورزشی- استقلال در مورد عدم پرداخت پول بازیکنان خارجی با مشکلات بسیاری مواجه شده اما در این مورد هنوز هم نتوانسته به آسودگی خیال برسد.

به گزارش افکارنیوز، گفتنی است استقلال بر سر عدم پرداخت به موقع پول شیحی با محرومیت روبرو شد و این موضوع همچنان ادامه دارد زیرا آبی ها چهار پرونده باز شکایت در فیفا دارند که این تیم را با خطر محرومیتهای بزرگتر و کسر امتیاز مواجه میکند و این موضوع برای این تیم اتفاق ناخوشایندی است که گویا مدیران توجهی به آن ندارند.

این در حالی است که استقلال در حال حاضر چهار پرونده در فیفا دارد که مشکل بازیکنان مورد نظر را حل نکرده است.این بازیکنان ردی پروپیچ و سامویل به همراه هلمکه هستند که مسوولان استقلال مدعی هستند که پول ردی و هلمکه را پرداخت کردند و دو بازیکن باقی ماندند که با مدیر برنامه این دو بازیکن نیز به توافق رسیدند که مشکل این دو را نیز به مرور زمان حل و فصل کنند.

البته عنوان شده که عدم پرداخت پول به این نفرات با خطر بسیار بزرگی همراه است و استقلالی ها به دلیل کم کاری در مورد پرداخت پول خارجی ها با اوضاع بدتری مواجه هستند زیرا در این مورد اخطار دریافت کردند و باید اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهند.