راهکار دین محمدی به آبی پوشان برای بازی مقابل التعاون

سیروس دین‌محمدی درباره نتایجی که در طی مدت حضورش با این تیم کسب کرده است گفت: از زمان حضورم در راه آهن تمام تلاشم را به کار بردم تا این تیم بتواند با بضاعتی که دارد نتایج خوبی به دست بیاورد. باخت مقابل خونه‌به‌خونه همانطور که خودتان می‌دانید باتوجه به نتیجه دیدار رفت و 6 گلی دریافت کرده بودند باخت سنگینی نبود و تیم نشان داد که خیلی تغییر کرده‌، اگر بچه ها دقتشان را بیشتر می‌کردند می توانستیم حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

او در ادامه گفت: مشکلات مالی هنوز حل نشده و به قوت خود پابرجاست اما تلاش می کنیم که این مشکلات را توسط مدیرعامل خوبمان برطرف کنیم. بچه‌های تیم خیلی بامعرفت‌اند که با این شرایط در کنار تیم هستند تا بتوانیم راه آهن را نگه داریم. 

 

وی درباره اینکه می‌توان راه آهن را جز مدعیان صعود به لیگ برتر ندانست خاطرنشان کرد: با این بضاعت کم زحماتی که بچه‌های تیم می کشند همین خودمان را در لیگ دسته اول نگه داریم هنر کردیم. 15 بازیکن از تیم ما جدا شده و ما با 5 بازیکن امید به مصاف رقیب‌مان می‌رویم.

سرمربی راه آهن درباره شناخت سرمربی آلومینیوم از این تیم هم می‌گوید: آقای پاشازاده در این تیم زحمات بسیاری کشیده‌اند و منکر زحماتشان نیستیم و این بازی یک مصاف حساس داریم ما می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل آنها حاضر شویم تا حداکثر امتیاز را در این بازی بگیرم. ما باید از چنین بازی‌های امتیازات خوبی کسب کنیم تا در آرامش باشیم.

دین‌محمدی در خصوص رقابت‌های آبی‌پوشان در لیگ قهرمان آسیا می‌گوید: به نظرم استقلال بازی سختی پیش رو دارد، التعاون تیم خوبی است و اعتقادم این است که استقلال باید در جام باشگاه های خیلی متمرکز بازی کند. اکثر مربیان خارجی تیم‌های عربی در این رقابت‌ها روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند تا بتوانند از این نقطه به حریفان ایرانی به گل برسند. امیدوارم استقلال این بازی را ببرد تا به شرایط خوب در جام باشگاه های آسیایی برگردد.