علت اختلاف رضائیان و علیپور مشخص شد

در شرایطی که اخبار متفاوتی از جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس در دبی و تصمیم برانکو برای بازگرداندن آنها به ایران منتشر شده، هنوز علت اختلاف دو بازیکن پرسپولیس اعلام نشده  است.

خبرنگار ما از علت اصلی این درگیری اطلاع پیدا کرده و ماجرا از این قرار است که ابتدا رضاییان در تمرین پرسپولیس با محسن ربیع خواه اختلاف پیدا کرده است.

در تمرین روز گذشته و در شرایطی که بازیکنان اصلی و ذخیره در حال انجام بازی تمرینی بودند رضاییان با ربیع خواه بحث می کند و از او می خواهد آرام تر بازی کند.

در این بین علیپور وارد ماجرا می شود و به ربیع خواه می گوید به جای بحث کردن کار خودش را بکند و محکم بازی کند و همین مسئله باعث واکنش رضاییان و ایجاد درگیری لفظی بین این دو بازیکن می شود.

پس از این درگیری کریم باقری از هر دو بازیکن می خواهد تمرین را ترک کنند و از زمین بیرون بروند. رامین رضاییان وسایلش را جمع می کند و به هتل می رود اما علیپور کنار زمین می ماند تا تمرین تمام شود.

سر میز شام برانکو اعلام می کند علیپور و رضاییان در لیست ۱۸ نفره بازی قرار ندارند و رضاییان پاسخ می دهد "مگر چه کار کرده ایم که بازی نکنیم و از لیست خط بخوریم"؛ و به اتاقش می رود. رفتار رضاییان باعث می شود برانکو اعلام کند دو بازیکن باید اردو را ترک کنند و به ایران بازگردند.

با این حال و در شرایطی که علیپور برای بازگشت به ایران ظهر امروز به فرودگاه رفته رامین رضاییان خواهان دریافت پاسپورتش شده تا در امارات بماند و بازی پرسپولیس را تماشا کند.