محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی گفت: برنامه سال 94 مورد تائید مجمع قرار گرفت. هرچند دو و میدانی در سال های اخیر به دلیل بی ثباتی در مدیریت نوسانات زیادی داشته اما حدود یک سال است که با برنامه پیش می رود. هفته قبل برنامه استراتژیک این رشته تا المپیک 2020 مورد ارزیابی و تائید قرار گرفت.

وی افزود:‌ انتظار داریم سهم دو و میدانی ایران از 142 مدال رقابت های المپیک بیشتر شود و از طرفی مسئولان فدراسیون هم می خواهند نگاه ها به این رشته تغییر کند. آن ها نسبت به کم توجهی باشگاه ها به دو و میدانی دغدغه دارند و خواستار توجه بیشتری هستند. بخشی از این موضوع وظیفه فدراسیون و بخشی هم مربوط به باشگاه‌ها می‌شود.

داورزنی درباره درخواست هیئت های دو و میدانی از فدراسیون بیان کرد: هیئت ها اعتقاد دارند به دلیل به مزایده گذاشته شدن اماکن ورزشی در شهرستان ها نمی توانند برنامه استعدادیابی داشته باشند. البته فدراسیون برنامه های خوبی برای تحول در این بخش دارد.

وی در مورد اعتراض ورزشکاران دو و میدانی به قطع شدن حقوق‌ها اظهار داشت: طبق مکانیزم هیأت رئیسه قرار است پرداخت حقوق‌ها هدف‌محور شود اما اگر نیاز به اصلاحات باشد با فدراسیون صحبت می کنیم.

معاون قهرمانی وزرات ورزش و جوانان درباره ثبت ورزش زورخانه ای به نام آذربایجان اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای در سال 2010 به نام ایران ثبت شده بود اما این کارهای آذربایجان سابقه دارد و آن ها در چوگان هم چنین کاری انجام داده بودند. شاید کشورها دنبال درست کردن هویت برای خودشان هستند.

داورزنی درباره ناپدید شدن یکی از اسکی بازان کشورمان در فنلاند گفت: امروز برای پیگیری این موضوع جلسه داریم.

وی درمورد تائید نشدن حکم دبیر فدراسیون کاراته بیان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و حکم دبیر فدراسیون کاراته در روزهای آتی زده می شود.

داورزنی در مورد نتایج نمایندگان فوتبال کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمایندگان ایران روز گذشته نتایج خوبی گرفتند و یادم نمی‌آید تیم‌های عربستانی را تا به حال این گونه شکست داده باشیم. امیدوارم این روند‌ها ادامه پیدا کند.

وی درباره خط خوردن بازیکنان پرسپولیس در لیست کارلوس کی روش اظهار داشت: این طور نیست اتفاقا آنها در لیست تیم ملی حضور دارند.

معاون وزیر ورزش در پایان در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان تصریح کرد: وزارت ورزش حتی نسبت به تیم هایی که در اختیار این وزرات خانه قرار دارند، اختیار کمک مالی ندارد و نباید توقع خاصی داشت. با این وجود برای رفع مشکل استقلال خوزستان مکاتباتی را انجام داده ایم.