طعنه زیدان به مدافع بارسلونا

رئال مادرید بامداد پنج‌شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف لاس پالماس می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر سه روز یک بار بازی داریم و از اهمیت هر دیدار آگاه هستیم. هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا مهم هستند و برای هر دو آماده هستیم. به ریکاوری بیشتری نیاز داریم اما نمی‌توان تاریخ بازی‌ها را تغییر داد و باید آن را پذیرفت.

سرمربی رئال مادرید درباره حضور کریم بنزما در بازی فردا گفت: او زمانی بازی خواهد کرد که من تصمیم بگیرم. فردا بازی دیگری است. باید ببینیم چگونه برابر حریف ظاهریم شویم. همه بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردارند و از سطح آن ها آگاهیم. به همه نیاز داریم.

خسه رودریگس پس از این که تابستان رئال مادرید را ترک کرد به پاری سن ژرمن پیوست اما در این تیم موفق نبود و زمستان به لاس پالماس رفت. زیدان در این باره گفت: امیدوارم خسه بتواند در این تیم به سطح اصلی خود برسد. امیدوارم بتواند از پنجشنبه برای تیمش بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.  او بازیکن توانمندی است اما نتوانست در پاری سن ژرمن بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد و هوشمندی اش را نشان دهد.

دیدار رئال مادرید و ویارئال در روزهای نخست هفته با حاشیه‌های زیادی همراه بود. یکی از آنها پنالتی بود که داور به نفع رئال مادرید سوت زد. جرارد پیکه بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در توییتر به انتقاد از داوری پرداخت. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: هر کسی می تواند نظر بدهد و نمی توان مانع از این کار شد. بازیکنانم کار خود را در زمین انجام می دهند و به آن ها افتخار می‌کنم که به داوری احترام می گذارند. ما می خواهیم مردم را سرگرم کنیم. مادرید همیشه حرفه ای بوده است.

پس از بازی رویگ، رییس باشگاه ویارئال خیل مانسانو (داور بازی) را به مادریدی بودن متهم کرد، زیدان در این رابطه اظهار کرد: نمی خواهم وارد این جریان شوم، پیش از این گفتم هر فردی نظری دارد و می‌تواند آن را بیان کند. با مطرح کردن چنین اظهاراتی مخالفم. برای من بازیکنانم مهم هستند چون آن ها فوق‌العاده، حرفه‌ای و خوب هستند.