باشگاه صبا می توانست به ما کمک کند

عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: صبا در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را جذب و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. فولاد هم تیم جوانی است که البته برای بازی فردا وحید طالب‌لو و مهرداد طهماسبی را در اختیار نداریم. امیدوارم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

وی با بیان اینکه از لحاظ روحی و روانی برای بازی فردا آماده هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در اکثر تیم‌ها وجود دارد ولی ما با تغییر و تحولاتی که فولاد داشتیم بیشترین سرمایه‌گذاری را روی بازیکنان بومی انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عدم نتیجه‌گیری تیم‌های قهرمان در سال‌های بعد اشاره کرد و گفت: تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند بازیکنان خوب و تأثیرگذارشان زیر ذره‌بین دیگر تیم‌ها قرار گرفته و آنها بازیکنانشان را جذب می‌کنند. سال‌های قبل فولاد 95 درصد از بازیکنان غیر بومی داشت ولی امسال و در سال‌های آینده اکثر بازیکنان بومی خواهند بود.

فریسات با بیان اینکه نتایج استقلال خوزستان در لیگ آسیا خوب بوده است از تداوم این نتایج خبر داد و خاطرنشان کرد: هر تیمی در این مراحل به دنبال نتایج خوب است و استقلال خوزستان هم با وجود بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی گفت: فولاد فردا از وجود دو دروازه‌بان خوب و جوان استفاده می‌کند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عدم هماهنگی باشگاه صبای قم در تغییر ساعت بازی اشاره کرد و بیان داشت: صبا می‌توانست در این مورد کمک به ما کند ولی به خاطر عدم همکاری ما مجبور هستیم یک روز بیشتر در قم بمانیم.