جلالی: بازیکنانم مقابل صنعت نفت ساده‌لوحانه بازی کردند

مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز هم روزی از فوتبال بود و باید از بازیکنانم گلایه‌مند باشم که این‌قدر ساده‌لوحانه بازی کردند.

وی ادامه داد: من هیچ‌وقت انتظار ندارم بازیکنانم از حریف سوءاستفاده کنند، اما توقع هم ندارم هالو بازی در بیاوریم تا سرمان کلاه برود! از بازیکنانم واقعاً ناراحت هستم که مواردی را که بارها قبل از بازی به آنها گوشزد کردم، رعایت نکردند و ساده‌لوحانه به بازی ادامه دادند تا چنین نتیجه‌ای (شکست یک بر صفر) رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز امیدواری نسبت به بقای صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: واقعاً از صمیم قلب دوست دارم تیم‌هایی مانند صنعت نفت آبادان در لیگ برتر باقی بماند و همین موضوع نیز باعث می‌شود بتوانم با این شکست کنار بیایم. ما امروز واقعاً ساده‌لوحانه بازی و نتیجه را واگذار کردیم. این برای اولین بار نبود که چنین اتفاقی می‌افتاد و همین مسئله ناراحتی من را بیشتر می‌کند.

جلالی در پاسخ به این سؤال که ساده‌لوحی بازیکنان این تیم را در چه چیزی می‌داند، عنوان کرد: وقتی بازیکن ما می‌داند بازیکن تیم حریف بی‌جهت خود را به زمین انداخته است، چرا باید توپ را بیرون بزند؟! ما با آنالیز صنعت نفت آبادان می‌دانستیم این تیم بعد از به ثمر رساندن گل به دنبال خواباندن بازی است.

وی تصریح کرد: چرا باید با اطلاع از این مسئله با هر بار به زمین افتادن بازیکن نفت توپ را به بیرون بزنیم. هر بار که بازیکنان نفت به زمین می‌افتادند پنج دقیقه از زمان بازی از دست می‌رفت و در آخر نیز داور آن‌گونه بازی را به پایان برد. وقتی ما از قصد بازیکن تیم حریف اگاه هستیم، چرا باید آنقدر ساده‌لوحانه رفتار کنیم تا سرمان کلاه برود؟!

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان در خصوص برنامه‌های آینده این تیم خاطر نشان کرد: ما وقتی وارد لیگ برتر شدیم از دسته یک به این مسابقات آمده بودیم و قصدمان فقط حفظ تیم در مسابقات لیگ برتر بود، اما شرایط طوری رقم خورد که به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شدیم، اما از باخت امروز واقعاً ناراحتم. نمی‌دانم چرا باید این‌گونه امتیاز از دست بدهیم.