ذوبی ها پاسخ ادعای سعودی ها را دادند

سعید آذری درباره شکست تیم فوتبال ذوب آهن برابر الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ،گفت: باید از بازیکنان و اعضای تیم ذوب آهن تشکر اساسی داشته باشیم. ما نتیجه را واگذار کردیم ولی فوتبال کلاسیک و رو به جلویی را انجام دادیم. حوادث فوتبالی باعث شد تا در این مسابقه به سه امتیاز نرسیم ولی بازیکنان و سرمربی تیم با تمام توان تلاش کردند و باید از آنها تشکر کنم.

وی در خصوص نتایج اخیر ذوب آهن و اینکه آیا از این بابت نگران نیست؟ گفت: مجتبی حسینی سرمربی تیم مورد حمایت کامل باشگاه است. ما رویکرد را می بینیم. رویکرد حسینی هم علمی و دقیق است. او یک مربی آینده نگر است. به هر حال گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که از دست سرمربی خارج است. به عنوان کسی که سالها در ورزش بوده ام، نگرشم با دو، سه نتیجه تغییر نمی کند و تحت تاثیر فضا قرار نمی گیرم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: مجتبی حسینی یک ذوب آهنی اصیل است که از نزدیک شاهد تلاشهایش هستم. مطمئنم حسینی آینده به مراتب درخشانتری هم دارد. من به عنوان یک مدیرعامل همانطور که توقع دارم زمان کافی برای اجرای برنامه هایم داشته باشم، باید همین فضا را برای کسانی فراهم کنم که به آنها مسئولیت می دهم.

آذری همچنین در خصوص ادعای باشگاه الاهلی و یک روزنامه عربستانی مبنی بر اقدام باشگاه ذوب آهن برای سحر و جادوکردن این تیم عربستانی، گفت: این شیطنتهای رسانه ای نه تنها در عربستان و ایران بلکه در تمام دنیا وجود دارد. دوران خرافه پرستی خیلی وقت است به اتمام رسیده. وقتی «آب سربالا برود قورباغه ابوعطا می خواند.» ما مجبوریم در یک کشور دیگر از تیم های عربستانی میزبانی کنیم که عملا میهمان هستیم چرا که آنها 5، 6 هزار هوادار دارند. با این شرایط باید قورباغه هم ابوعطا بخواند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص تقابل این تیم با سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار کرد: دربی اصفهان همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته است. سپاهان تیم قدرتمندی است و نباید به جایگاه این تیم در جدول نگاه کنیم. «شیر همیشه شیر است.» سپاهان مصداق این ضرب المثل است. آنها هنوز یکی از بزرگترین تیم های ایران هستند.

آذری درباره اینکه این دو باشگاه همواره باهم چالش داشته اند گفت: این چالش نیست؛ یک نوع رقابت سالمی است که ادامه داشته است. گاهی اوقات یک مقدار هم هیجانات زیرپوستی اضافه می شود! ما در داخل زمین رقیبیم و خارج از زمین رفیق.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات این باشگاه حل شده است؟ تاکید کرد: مشکلات حل می شود. ما جلسات خوبی داشته ایم. باید تشکر ویژه ای از احمد صادقی مدیرعامل کارخانه، شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره و احسان دشتیانی داشته باشم. همچنین از آقای طیب نیا و ناصری که در سفر با عمان همراهمان بود تشکر می کنم. مجموعه باشگاه تلاش می کند تا روزهای خوب ذوب آهن دوباره تکرار شود.