ادعای عجیب نیمار درباره عملکردش

بارسلونا توانست با پنج گل از سد سلتاویگو بگذرد. نیمار موفق شد گل دوم تیمش را به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر با یک ضربه چیپ به ثمر برساند. او در بازی قبل نیز برابر خیخون توانسته بود گلزنی کند.

نیمار در اولین فصل حضور خود توانست ۹ گل برای بارسلونا را به ثمر برساند اما در فصول بعدی، آمار گلزنی‌اش را ارتقا بخشید و توانست به ترتیب ۲۲ و ۲۴ گل برای بارسلونا بزند. در این فصل، فوق ستاره برزیلی نسبت به گذشته افت کرده و آمار گلزنی ضعیفی را از خود بر جای گذاشته است. 

نیمار بعد از بازی با سلتاویگو گفت‌: این بهترین فصل من در بارسلوناست. هم خودم و هم تیم، در حال‌ بهتر شدن هستیم و این اهمیت زیادی برای ما دارد.

اوایل هفته‌ لوییس انریکه (سرمربی بارسلونا) اعلام کرد سال آخر حضورش روی نیمکت آبی‌اناری‌ها را تجربه خواهد کرد و در پایان فصل از تیم جدا خواهد شد. نیمار از تصمیم مربی ۴۶ ساله بارسلونا ناراحت است. او در این‌باره اظهار کرد: این خبر ناراحت کننده است. برای انریکه احترام و ارزش زیادی قائل هستیم. سه سال کنار او بودیم و اعتماد زیادی به او داریم. بهترین‌ها را در انریکه در زندگی آرزو می‌کنیم. او اگر تصمیمی گرفته است، می‌داند چطور همه جوانب را در نظر بگیرد. حتما او تصمیمی گرفته است که برایش خوب خواهد بود. او به ما کمک کرد تا در سه سال گذشته، جام‌های زیادی کسب کنیم. به همین خاطر باید از او تشکر کنیم.

بارسلونا در حالی با یک امتیاز بیشتر نسبت به رئال‌ مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد که یک بازی بیشتر از تیم مادریدی انجام داده است.