پیشکسوت پرسپولیس: برانکو به کسی باج نمی دهد
غلامرضا فتح‌آبادی در خصوص پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل تیم نفت تهران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. ترکیب پرسپولیس با وجود بازیکنان غایب زیاد، باز هم کامل بود و خیلی روان بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: برانکو خیلی خوب عمل می‌کند و به کسی باج نمی‌دهد. وی با درایتی که دارد به همراه انگیزه‌ بالای بازیکنانش تقریبا اکثر بازی‌های لیگ را با کسب 3 امتیاز از میدان خارج می‌شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تاکید کرد: در دیدار مقابل نفت در دقایق اول بازی دروازه‌بان نفت اخراج شد که این موضوع خیلی به برد پرسپولیس کمک کرد. در هر حال پرسپولیس تیمی‌ است با طرفداران زیاد و پرشور که انتظار قهرمانی از این تیم دارند.

فتح‌آبادی گفت: اگر پرسپولیس را غرور نگیرد و با همین روند پیش برود قطعا قهرمان لیگ می‌شود.

وی در مورد مهدی طارمی و عملکردش در دیدار‌های اخیر پرسپولیس تصریح کرد: طارمی بازیکن قلدر و گل‌نزنی است. من به طاهری گفتم که اگر بخواهید تجربه‌های خودم را در اختیار او و دیگر مهاجم‌های تیم می‌گذارم تا بتوانند در عملکرد خود بهتر باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: مهاجمانی که با من کار کرده‌اند در تیمشان آقای گل شدند و من مطمئن هستم اگر طارمی تمرینات اختصاصی انجام دهد، در هر بازی 2،3 گل وارد دروازه حریف می‌کند.