عنایتی: پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است

رضا عنایتی در مورد وضعیت فعلی صبا گفت: ما در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و امتیازاتی را که در نیم‌فصل اول از دست دادیم تا حدودی جبران کردیم. الان شرایط بهتر است، ولی هنوز از منطقه خطر جدا نشده‌ایم. ما باید در بازی‌های آینده طوری امتیاز بگیریم که به حاشیه امنیت برسیم و در نهایت جایگاه خوبی را به‌دست بیاوریم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه صبای قم عنوان کرد: این مشکلات در اکثر تیم‌ها دیده می‌شود و معتقدم فوتبال ما ورشکسته شده است. نابسامانی‌های زیادی وجود دارد و این فوتبال با وعده‌هایی که عملی نمی‌شود جلو رفته است. طولی نخواهد کشید که با ادامه این روند اتفاقات بدی خواهد افتاد، مطمئناً بسیاری از باشگاه‌ها تعطیل می‌شوند و این اتفاق خوبی نیست.

مربی - بازیکن تیم فوتبال صبای قم همچنین تأکید کرد: وزیر ورزش گفته است که به تیم‌های دولتی کمک نمی‌کند. اگر قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد پس بهتر است باشگاه‌ها به‌صورت خصوصی اداره شوند تا چنین مشکلاتی هم وجود نداشته باشد.

عنایتی در پایان درخصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: شانس مسلم قهرمانی پرسپولیس است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آنها قهرمان خواهند شد. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و اتفاقات ممکن است نتایج دیگری را رقم بزند.