بیت سعید: بازی با پرسپولیس کلید اصلی کسب سهمیه آسیا است
حسن بیت‌سعید با اشاره به پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: همیشه بازی مقابل تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، کاری سخت است و ما هم روز دشواری مقابل تیم خوب ماشین‌سازی داشتیم که در چند هفته اخیر با شکست سپاهان و تساوی مقابل تراکتورسازی، نتایج خوبی به دست آورده بود.

وی افزود: در این بازی به خاطر بازی‌های آسیایی یک مقدار بچه‌ها خسته بودند اما کادرفنی با بهره‌گیری توأمان جوانان و با تجربه‌ها کمک کرد تا بتوانیم به این 3 امتیاز مهم برسیم که خیلی ما را به کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ امیدوار کرد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان بابت شرایط مالی بد این تیم، گفت: باور کنید دیگر خسته شدیم از بس که قول به ما دادند و عملی نشد. این حرف‌ها و وعده‌های عملی نشده باعث شد تا نیم‌فصل نخست تمرکز بچه‌ها کاملاً از بین برود و نتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. در صحبتی که با کادرفنی داشتیم همه بازیکنان دیگر به آینده خودشان فکر می‌کنند تا با ارائه یک نمایش خوب، فصل را به خوبی به پایان برسانند.

بیت‌سعید خاطرنشان کرد: می‌خواهیم یک کارنامه خوب از خودمان در پایان لیگ به جا بگذاریم و از حیثیت فوتبالی خودمان دفاع کنیم. به قول سرمربی‌مان همه ما پیشنهادهای خوبی در انتهای فصل خواهیم داشت و به همین خاطر باید به فکر خودمان و آینده فوتبالی‌مان باشیم تا به خاطر این وعدهای پوچ بابت فوتبال‌مان ضرر نکنیم.

وی درباره اینکه با این شرایط چقدر امیدوار به کسب سهمیه از طریق لیگ و صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا است، اظهار داشت: بازی با پرسپولیس کلید اصلی استقلال خوزستان برای کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ است. این بازی تکلیف خیلی چیزها را مشخص خواهد کرد و اگر بتوانیم مقابل این تیم پرقدرت که بازیکنان و کادرفنی با کیفیتی دارد نتیجه بگیریم بدون شک روی این مسئله می‌توانیم حساب باز کنیم. هر چند که این به معنی این نیست که بقیه بازی‌ها آسان است و کار سختی پیش رو نداریم اما این بازی مهمترین مسابقه استقلال خوزستان در این مسیر است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: در مورد آسیا هم باید بگویم که خدا را شکر در دو بازی قبلی به خوبی توانستیم از حیثیت و آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم و حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم. به نظرم اگر ما بتوانیم در بازی با لخویای قطر با امتیاز از زمین خارج شویم تقریبا 80 تا 90 درصد راه را پیموده‌ایم.