ادعای دین محمدی درباره اتفاقات کثیف در لیگ یک

سیروس دین‌محمدی می‌گوید: واقعا من در این سال‌هایی که در فوتبال هستم حس می‌کنم که این رشته ورزشی خیلی کثیف شده است و اتفاق‌هایی در این می‌افتد که اصلا خوشایند نیست. لیگ یک ما واقعا کثیف شده و این اتفاق خوبی نمی‌تواند برای فوتبال ما باشد.

او ادامه داد: متاسفانه همه می‌گویند که راه‌آهن در سه بازی اخیر خود شکست خورده اما کسی نمی‌گوید قبل از بازی چه اتفاق‌هایی افتاده است. شب قبل از بازی ما یکی از بازیکنان ساکش را جمع کرد و رفت که این اتفاق واقعا عجیب است و من قصد دارم با حضور در کمیته اخلاق آن را پیگیری کنم. خودم هم دلیل آن را نمی‌دانم اما قطعا به کمیته اخلاق می‌روم تا این مسائل عجیبی که افتاده را پیگیری کنم.

سرمربی راه‌آهن ادعا می‌کند که با بازیکنان تیمش تماس‌هایی برقرار شده است: شاید کسی نداند ولی چند بازیکن به من گفتند که قبل از بازی‌های ما با ما تماس گرفته شده و صحبت‌های عجیبی با ما در میان گذاشتند. باشگاه‌های دیگر چون می‌دانند که راه‌آهن دیگر به لیگ 2 سقوط نمی‌کند چنین پیشنهادهایی به بازیکنان ما می‌دهند.

وی افزود: من به همراه مدیرعامل باشگاه راه‌آهن حتما به کمیته اخلاق می‌رویم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم چراکه اعتقاد دارم باید جلوی فساد در لیگ یک را گرفت. البته من سیروس دین‌محمدی تنهایی نمی‌توانم کاری کنم و فکر می‌کنم مربی‌های دیگر هم باید بیایند و کمک کنند تا فوتبال ما پاک شود.

دین‌محمدی در پایان گفت: حتما می‌دانید زمانی که من به لیگ یک آمدم 15 بازیکن از تیم ما جدا شدند در همین بازی روز گذشته من به 4 بازیکن زیر 18 سال بازی دادم که اولین باری بود که در لیگ یک بازی می‌کردند. کارم را انجام می‌دهم و اجازه نمی‌دهم اتفاق‌هایی که می‌افتد لطمه‌ای به مربیگری من بزند.