حمایت بازیکن سابق تیم ملی از منصوریان درباره بازیکن سرباز

رضا حسن زاده با اشاره به اظهارات منصوریان در خصوص بازیکنان سرباز و انتقال به تیم های نظامی گفت: من هم مثل همه مردم ایران به خدمت مقدس سربازی معتقدم و می دانم این قانونی است که باید همه مردم به آن تن دهند. اما در عین حال می گویم باید در این قانون به نوعی بازنگری شود تا نه فوتبالیست ها و نه تیم های فوتبال متضرر نشوند.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: صحبت من کلی است اگر از استقلال اسم می آورم تنها به عنوان مثال است. مثلا همین تیم در نیم فصل نخست چه شرایطی داشت. چه امتیازات مهمی از دست داد، چی شد که از کورس قهرمانی دور شد. مدیران و مربیان این تیم چقدر تحت فشار بودند؟ چقدر ناسزا شنیدند؟ حتی تا مرز سکته و اخراج رفتند و خلاصه تاوان زیادی دادند تا چهار تا بازیکن مثل نورافکن و برزای و کریمی و حق دوست و زکی پور و حسینی و دیگران تبدیل به فوتبالیست های قابل اتکایی شوند. حالا این رواست که حاصل این همه زحمت و خون دل خوردن را تیم های دیگر به راحتی و به ارزانی و حتی به زور ببرند و سودش را ببرند؟

وی گفت: آنوقت نباید گفت چرا تیم های سازندگی ندارند. خب الان این تیم سازندگی کرد. باید تیم های دیگر سود سازندگی استقلال و دیگر تیم های سازنده را ببرند؟ صحبت من این است که می‌توان در قانون بازنگری کرد و تمهیدی اندیشید که فوتبال ضرر نکند. اینطوری تیم های سازنده هم دست از سازندگی بر می‌دارند و به سمت حاضری خوری می‌روند.

مدافع سابق آبی پوشان در خصوص اظهارات سرپرست تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌های منصوریان گفت: صحبت‌های منصوریان کلی بود و عرض حال همه تیم ها و باشگاه های ایران. سرپرست تراکتورسازی هم نباید در مقام پاسخگویی بر می آمد. من نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم اما خوب نیست در فوتبال مسئولین تیم ها به وضعیت داخلی تیم های دیگر ورود کنند. تا جایی که من می دانم صحبت‌های استقلالی ها برای حفظ بازیکنانی بود که برای ساخته و پرداخته شدن آنها خون دل خورده بودند.

حسن زاده خاطرنشان ساخت: استقلال تا چند سال می‌تواند نان این جوانگرایی را بخورد و ثمر این نیم فصل بدی که تجربه کرد را ببرد. این تیم در صورت حفظ شدن و تقویت شدن حتی ظرفیت قهرمانی در آسیا را هم می تواند داشته باشد. فقط امیدوارم در کل این تیم خوب مدیریت شود.