هافبک سابق استقلال: شاید با سروش رفیعی همبازی شوم

بختیار رحمانی با کلی ناراحتی از استقلال جدا شد و در نهایت به فولاد خوزستان پیوست. این بازیکن که منکر ناراحتی‌اش از منصوریان نمی‌شود مدعی است شاید روزی با سروش رفیعی همبازی شود.

 

رحمانی حالا از شرایط خود صحبت می‌کند و می‌گوید: من در استقلال افت کرده بودم اما در فولاد بازهم به روزهای خوب خودم برگشتم. وقتی در تیم بزرگی مثل استقلال هستی و نتیجه نمی گیری، شرایط خیلی سخت است. بهترین تصمیم برای من این بود که نیم فصل بیرون بیایم اما دیگر سعی می کنم به روزهای اوج خودم برگردم.

 

وی درخصوص رفیعی می‌گوید: سروش رفیعی از اول هم پرسپولیسی بود. بازیکنان پرسپولیس چند سالی است که کنار هم بازی می کنند و شاید هر بازیکنی به جای سروش بود و به پرسپولیس می رفت، در قالب خوب این تیم قرار می گرفت. بازیکنان باتکنیکی کنار سروش هستند و تیم خیلی خوبی پرسپولیس دارد.

 

وی با اشاره به دیدار استقلال و فولاد گفت: در اولین بازی در سال جدید به مصاف استقلال می رویم. من خاطرات خیلی خوبی در استقلال ندارم. تنها خاطره خوب من علاقه و حمایت هواداران بود. حتی در تمرینات از من حمایت می کردند و از انها ممنونم. واقعا تنها خاطره من از استقلال همین است. مطمئن باشید که در ابتدای بازی سمت منصوریان می روم. اگر گل بزنم، فکر نمی کنم شادی گل کنم اما شک نکنید تمام تلاش خود را برای بردن فولاد می کنم.

 

رحمانی در خصوص اینکه او با رفیعی همبازی بوده گفت: در اینکه کنار سروش احساس خیلی خوبی دارم، شکی نیست. من نمی توانم بگویم یک روز کنار سروش در پرسپولیس بازی می کنم یا نه. تقدیر است و نمی دانم فردایم چه می شود. فعلا اولویتم فولاد است و پیشنهادات خیلی خوب دیگری هم داشتم اما به خاطر کادر خوب و دوستانم اینجا آمدم. بگذارید آخر فصل برسد، بعد تصمیم می گیرم.