طاهری به شدت نگران است!

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس خیلی زود برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اقدام کرده تا ترکیب موفق سرخ‌پوشان را برای فصل آینده هم حفظ کند.

برخی این حرکت طاهری را بدین صورت تعبیر کردند که سرپرست باشگاه پرسپولیس از جایگاه خود مطمئن است و یقین دارد که فصل آینده هم سکان هدایت این باشگاه را بر عهده دارد، در حالی که با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و ایجاد تغییرات احتمالی در هیئت وزیران، بعید است طاهری در لیگ برتر هفدهم هم در این سمت حضور داشته باشد.

از سوی دیگر طاهری به شدت نگران است که پرسپولیس به سرنوشت استقلال و تراکتورسازی دچار شود. بنا بر قوانین جدید فیفا، پرونده‌های شکایت بازیکنان و مربیان از باشگاه‌ها دیگر روندی طولانی را طی نخواهد کرد و دو طرف دعوا چند سال در راهروهای فدراسیون جهانی سرگردان نخواهند بود. در حال حاضر پرونده‌ها در شورای حل اختلاف فیفا بررسی می‌شود و این شورا به سرعت حکم نهایی را صادر می‌کند.

با توجه به شکایت کسانی مانند مانوئل ژوزه، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، ژوزه تادئو و فرناندو گابریل، اگر سرخ‌پوشان در شورای حل اختلاف فیفا محکوم شوند، ابتدا با محرومیت از فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات و سپس کسر امتیاز مواجه خواهند شد. به همین دلیل طاهری قبل از اعلام رأی اقدام به تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس کرده است.