خیز برانکو برای تصاحب جایگاه کی روش/ مرد کروات سرمربی تیم ملی می شود

گروه ورزشی- برانکو از زمان که به تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شده است نتایج مطلوبی کسب کرده و در سال گذشته به نایب قهرمانی رسید و امسال هم تیمش شانس قهرمانی دارد.

به گزارش افکارنیوز، اما برانکو در تلاش است تا از پرسپولیس به تیم ملی برسد.

با کمی فکر می توان پی برد که تمدید قرار داد این مربی با پرسپولیس به مدت 2 سال دیگر بی دلیل نیست و او تمرکزش به نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

مدت قرارداد سرمربی تیم ملی تا جام جهانی 2018 روسیه بوده و بعد از آن وی می تواند قراردادش را تمدید نکند.با این حال بخشی از قرارداد کارلوس کی روش  که مربوط به تاریخ اعتبار آن می باشد به شرح زیر است.

این قرارداد اگر طبق مفاد آن پیش از موعد مقرر فسخ نشود تا آخرین روز جام جهانی ٢٠١٨ در روسیه اعتبار دارد. تاریخ معتبر شروع به کار سرمربی می تواند توسط طرفین تعیین شود اما باید پیش از اول آگوست سال ٢٠١٨ باشد.

اگر تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نتواند در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه در تورنمنت نهایی، مقامی به دست بیاورد، فدراسیون فوتبال حق دارد این قرارداد را به استثنای بند بعدی فسخ کند و طرفین هیچ تعهدی نسبت به یکدیگر نخواهند داشت.

اگر بدون هیچ دلیلی فدراسیون فوتبال قرارداد را فسخ کند، کارلوس کی‌روش تمامی مبالغ پیش از فسخ را دریافت خواهد کرد و فدراسیون موظف است حقوق مقرری سه ماه آینده کی‌روش را پس از فسخ قرارداد بر اساس جدول مقرری در بند پرداخت کند.