پیشکسوت سرخپوشان: پرسپولیس از گروهش در آسیا صعود می کند

ابراهیم آشتیانی در مورد دیدار پرسپولیس و الریان قطر در سه‌شنبه اظهار داشت:‌ پرسپولیس در لیگ برتر ایران یک سروگردن از نظر فنی از همه تیم‌ها بالاتر است. در آسیا هم به نظر من این تیم می‌تواند به راحتی به جمع 4 تیم برتر آسیا برسد. در قطر هم مقابل الریان بازنده نخواهد شد حتی شانس پیروز شدن هم دارد.

وی افزود: مساوی در خانه حریف هم نوعی موفقیت است با این حال به نظر من شاگردان برانکو به راحتی می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند و به مرحله بعدی برسند. باید بگویم برانکو در پرسپولیس بسیار خوب کار کرده است و از بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی می‌گیرد و آنها را به خوبی در تیم جابه‌جا هم می‌کند. شما ببینید فرشاد احمدزاده را به دفاع چپ می‌برد و این کار را با دو هدف انجام می‌دهد. هم می‌خواهد از قدرت تهاجمی احمدزاده استفاده کند و هم می‌داند حریفان مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و به همین دلیل می‌خواهد با 3 دفاع مقابل حریف قرار بگیرد. برانکو یک شطرنج‌باز حرفه‌ای است.

عضو اسبق هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای غربی بهتر از پرسپولیس و الهلال من بهتر تیمی را ندیده‌ام مطمئنم پرسپولیس از گروهش صعود می‌کند. اما در مصاف با تیم‌های شرق آسیا ممکن است با مشکل مواجه شود با این حال باید بگویم پرسپولیس بعد از یک دهه تبدیل به تیمی قدرتمند و جان‌دار شده که انتظارات به حق هوادارانش را به خوبی برآورده می‌کند.