ارزیابی عملکرد لژیونرهای ایرانی روسیه و هلند+عکس

رویارویی تیم‌های روستوف و ترک گروژنی که از سردار آزمون و میلاد محمدی، دو ملی‌پوش ایرانی بهره‌ می‌برند، در هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این میان خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم روستوف و ترک گروژنی با مشارکت کاربرانش به نمایش 90 دقیقه‌ای سردار آزمون در خط حمله روستوف نمره خوب شش را اختصاص داد. میلاد محمدی، ملی‌پوش تیم ترک گروژنی نیز با دریافت نمره 7.5 بهترین بازیکن این بازی شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تا پایان هفته نوزدهم تیم اسپارتاک مسکو با 44 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های زسکا مسکو و زنیت سن‌پترزبورگ با امتیاز مشترک 36 در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ترک گروژنی و روستوف نیز با امتیاز مشابه 29 رتبه‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند. تیم آنژی نیز که سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش جوان ایرانی را در اختیار دارد، در رده یازدهم جدول با 20 امتیاز جای گرفته است. عزت‌اللهی در بازی هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه به دلیل محرومیت حضور نداشت.

در دیدارهای هفته بیست‌وششم اردویژه هلند نیز دو لژیونر ایرانی هیرنوین و آلکمار همانند سردار آزمون و میلاد محمدی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم‌های خود داشتند. تیم هیرنوین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد شکست سنگین 4 بر یک را برابر اکسلسیور پذیرا شد و آلکمار نیز که علیرضا جهانبخش را در اختیار داشت در بازی با تیم صدرنشین فاینورد با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد.

سایت مجله فوتبال اینترنشنال هلند به عملکرد رضا قوچان‌نژاد نمره ضعیف پنج را اختصاص داد و برای نمایش 90 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش در ترکیب آلکمار برابر فاینورد نمره فنی متوسط شش را در نظر گرفت.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم فاینورد با 66 امتیاز صدرنشین است و آژاکس آمستردام و آیندهوون به ترتیب با امتیازهای 62 و 58 در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. تیم‌های آلکمار  و هیرنوین نیز با امتیازهای 38 و 37 رتبه‌های ششم و هشتم را در اختیار دارند.