استقلال به دنبال جایگاه تراکتورسازی

نصرالله عبدالهی درباره شرایط استقلال اظهار داشت: «در چند بازی پایانی پیروزی داشتیم و از نظر شرایط روحی و روانی تیم وضعیت خوبی دارد و امروز هم میزبان تیم لوکوموتیو هستیم. امیدوارم این بازی هم مانند مسابقات لیگ با پیروزی به پایان برسد.»

 

وی افزود: «البته نباید غافل شویم که این تیم بسیار منظم و دقیق است و همین موضوع می تواند استقلال را گرفتار کند. همچنین با توجه به اینکه تیم هم در چندین جلسه تمرین نداشت البته کادر فنی در این مدت تمرینات مناسبی با بازیکنان داشتند اما به هر حال نباید حریف را دست کم بگیریم.»

 

سرپرست استقلال درباره وضعیت استقلال و رسیدن به سکوی قهرمانی عنوان کرد: «نباید خیلی رویایی فکر کنیم به هر حال تیم استقلال امسال فراز و فرودهای زیادی داشت و ما ابتدا باید جایگاهمان را در جدول لیگ بهبود ببخشید و بعد از آن به فکر قهرمانی باشیم. به نظرم در شرایط فعلی باید جایگاه تراکتور را به دست بیاوریم و بعد در مورد مسائل دیگر صحبت کنیم.»

 

عبدالهی در مورد وضعیت اقتصادی تیم و اعتصاب بازیکنان یادآور شد: «بازیکنان کمی به دلیل شرایط مالی دلخور بودند که با صحبت کردن برطرف شد از طرفی باشگاه استقلال و افتخاری قول دادند که تا همین چند وقت مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنند و آنها از این بابت خیالشان راحت باشد.»

 

وی در پاسخ به اینکه تمرین نکردن بازیکنان بر روی بازی با لوکوموتیو تاثیر نمی گذارد، گفت: «امیدوارم که این اتفاق نیافتد البته کادر فنی به خوبی بازیکنان را تمرین داده اما تیم ازبکستانی را نباید دست کم بگیریم. البته نباید از این موضوع غافل شویم که استقلال در خانه خودش بازی می کند و به طور حتم بازی در تهران برای ما یک امتیاز ویژه محسوب می شود و می توانیم به کسب سه امتیاز و صعود بسیار امیدوار باشیم. هواداران هم باید ما را حمایت کنند و امیدوارم در ورزشگاه امروز حضور پیدا کنند.»

 

عبداللهی همچنین به وضعیت استقلال در سال 95 اشاره کرد و گفت: «امسال سال عجیبی برای استقلال بود. تیم با انواع و اقسام حواشی روبه رو شد که البته خدا را شکر از پس همه آنها برآمد و توانست خودش را به بالای جدول برساند. در ابتدای فصل تیم خوب نتیجه نمی گرفت و با توجه به اینکه بازیکنان و کادر فنی همگی جوان شده بودند نیازبه زمان داشتند که به خوبی از آن استفاده کردند و روز به روز بهتر شد. امسال برای استقلال دو اتفاق تلخ افتاد؛ اولین اتفاق از دست دادن پورحیدری بود که اسطوره استقلال بود و او را امسال از دست دادیم و دیگری هم محرومیت استقلال از جذب بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات بود که متاسفانه ضربه بزرگی به تیم وارد کرد. امیدوارم که استقلال در بازی امروز مقابل تیم ازبکستانی پیروز میدان باشد و سه امتیاز این بازی را کسب کند و به مرحله بعد صعود کند و در ادامه رقابت های لیگ هم شرایط روز به روز بهتر شود.»