بیت سعید: باید پیروز این میدان سخت باشیم

حسن بیت سعید ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با لخویا قطر از سری رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در اهواز اظهار کرد: تیم لخویا باشگاهی است که از امکانات و توان مالی بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی به واسطه بازیکنان دو ملیتی تقویت شده است. 

وی افزود: بازی هایی که از این تیم دیده ایم نشان می دهد که آنها تیم خوبی بسته اند ولی فراموش نکنید ما برخلاف دو بازی قبلی از امکانات میزبانی استفاده می کنیم پس باید پیروز این میدان سخت باشیم.

بیت سعید تصریح کرد: کادرفنی آنالیز خوبی از تیم لخویا انجام داده اند و فردا با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم به همین دلیل انتظار داریم با حمایت خوب هواداران متعصب خود ضمن کسب پیروزی، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم.

مهاجم سوسنگردی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: پیش بینی نتیجه در فوتبال کار درستی نیست ولی باید پیروز این میدان باشیم. 

بیت سعید در خصوص اینکه برای بازی فردا گلزنی می کند یا خیر؟ نیز گفت: برای من فرقی نمی کند چه کسی گلزنی کند مهم کسب پیروزی در این بازی حساس است چون این بازی ملی است و کسب امتیاز در آن برای فوتبال کشور حائز اهمیت است.

استقلال خوزستان در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تیم لخویا قطر می‌رود. این مسابقه طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات AFC در آخرین سه‌شنبه سال ۹۵ در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود.