بلماضی: آماده ایم برابر هواداران اهوازی بازی کنیم

جمال بلماضی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و لخویا قطر گفت:

فردا بازی سختی داریم

 می‌دانم که فردا بازی سختی خواهیم داشت. آخرین بازی رفت است و بازی‌های دور برگشت سخت‌تر می‌شود. به خصوص اینکه استقلال خوزستان از رقبای قبلی خودش هر سه امتیاز را گرفته و با انگیزه مقابل ما قرار می‌گیرند.

اگر امید نداشتیم، به اهواز نمی آمدیم

اگر انتظار نداشتم که سه امتیاز بگیریم، به اهواز نمی‌آمدیم. استقلال خوزستان از یک بازی که میزبان بود و یک بازی خارج از خانه 6 امتیاز گرفته و در این بازی هم میزبان است. با این حال امید داریم که این تیم را شکست دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

آماده ایم برابر هواداران اهوازی بازی کنیم

فکر می‌کنم در شش بازی لیگ قهرمانان در ایران بودیم و بازی خارج از خانه هم تجربه کرده‌ایم. مقابل ذوب‌آهن و تراکتور بازی کردیم. می‌دانیم هواداران روی بازیکنان فشار می‌آورند، اما بازیکنان ما از هر لحاظ آماده هستند تا مقابل هواداران استقلال خوزستان هم خوب بازی کنند.

می خواهیم بهترین بازی انجام بدهیم

هر تیمی نقاط ضعفی دارد. نمی‌توانم این را بگویم که استقلال خوزستان چه نقاط ضعفی دارد و آن را برای خودمان نگه می‌داریم تا در بازی استفاده کنیم. ما هم شرایط خوبی داریم، اما به هر حال شرایط هر تیمی در لیگ و لیگ قهرمانان متفاوت است. بازی در لیگ قهرمانان سختی خودش را دارد، اما ما آماده‌ایم و سعی می‌کنیم بهترین بازی را انجام دهیم.