گزارش تمرین استقلال/ تمرین والیبالی گلرها

تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از برتری مقابل لوکوموتیو از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز استقلال وریا غفوری و کاوه رضایی حضور نداشتند. وریا غفوری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل لوکوموتیو بازی کردند امروز همگی بعد از حضور در محل تمرین راهی استخر و سونا شدند.

* پیش از شروع تمرین امروز، یک هوادار معلول با ویلچر در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با علیرضا منصوریان عکس یادگاری گرفت.

* بعد از گذشت دقایقی از تمرین حمید بابازاده، سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی در کنار هم عکس یادگاری انداختند.

* 70 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شده و در همان ابتدای تمرین قصد تشویق علیرضا منصوریان را داشتند که سرمربی استقلال از آنها خواست تا این کار را انجام ندهند.

* مهدی رحمتی و امیر نورافکن بازیکنانی بودند که با وجود حضور در ترکیب اصلی بازی دیروز تا پایان تمرین در کنار دیگر بازیکنان در برنامه‌های تاکتیکی شرکت کردند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان مثل یکی، دو روز گذشته در تمرین حاضر شد و تمرینات اختصاصی انجام داد.

* فرشید اسماعیلی جوان اول تیم فوتبال استقلال که روز گذشته گل اول تیمش را به ثمر رساند، امروز مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و با آنها برای دقایقی عکس یادگاری انداخت.

* حمید بابازاده، اشکان نامداری و دروازه‌بانان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز بازی والیبال انجام دادند.

* بازیکنانی که در دیدار روز گذشته به میدان نرفتند امروز زیرنظر خرمگاه و علی چینی برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کردند.

* هواداران استقلال در پایان تمرین امروز پرچمی را باز کرده بودند که در آن از منصوریان و بازیکنان نوشته‌ای حمایتی چاپ شده بود.