افشارزاده سال جدید را تبریک گفت

متن پیام افشارزاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال به مناسبت بهار طبیعت به شرح زیر است: 

 
 یامقلب القلوب و الابصار 
 
یامدبراللیل والنهار 
 
یامحول الحول والاحوال 
 
حول حالنا الی احسن الحال 
 
فضای نوروز و بهار سال 1396 به نام کوثر هستی "فاطمه اطهر س" معطر است. این تقارن مبارک، شادی و نشاط مضاعفی را برای ایرانیان عزیز که دوستدار واقعی اهل بیت (ع) و به ویژه دخت بزرگوار نبی اکرم (ص) هستند فراهم آورده است.

 

امیدوارم که با عنایات ایزد منان بهترین احوال و زیباترین لحظات را در سال 1396 همراه با موفقیت های روزافزون برای ملت بزرگ ایران و به ویژه ورزش کاران و جوانان عزیز کشور شاهد باشیم. 
 
سال 96 سالی مهم برای جامعه ورزش و جوانان کشور است، حضور نمایندگان ورزش ایران در دو رویداد مهم بین المللی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که ان شاءالله با درخشش قهرمانان عزیزمان و کسب افتخار برای ایران سرفراز همراه خواهد بود.

 

همچنین انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه که ان شاءالله با حضور فعال و تاثیرگذار مردم و به ویژه جوانان عزیز، آینده درخشانی را برای ایران عزیز رقم خواهد زد. 

 

سال جدید با تمام امید و آرزوهایش از راه می رسد در حالیکه امنیت و آرامشی را که با تمام وجود لمس می کنیم مرهون خون شهدا و جانبازان و خانواده های ایثارگر آن ها هستیم که با فداکاری از خود برای این مرز و بوم گذشتند. بی تردید در این دنیای پر آشوب در سایه این حماسه ها و درایت مقام معظم رهبری است که می توانیم چنین روز های زیبایی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و به رشد و پیشرفت و بالندگی بیشتر در تمام عرصه ها بیندیشیم.

 

در این لحظات آرزو می کنم سال جدید سال موفقیت های روز افزون برای کشور عزیزمان ایران، صلح و دوستی و عدالت برای همه مردم جهان و قهرمانی و افتخار برای ورزشکاران باشد.

 

درپایان با گرامیداشت یاد و نام همه بزرگان و عزیزانی که در سال 95 به دیار باقی شتافتند، و به ویژه یار دیرین امام و رهبری حضرات آیات هاشمی رفسنجانی و موسوی اردبیلی و با آرزوی شادکامی برای ملت بزرگ ایران ، امیدوارم در سال جدید شاهد روزها و اوقاتی خوش و سرشار از پیروزی و بهروزی برای هموطنان، و همه ایرانیانی که دل در گرو اعتلای نام ایران عزیز در جهان دارند، باشیم.