عیدی برانکو به پرسپولیسی ها/ رامین بخشیده می شود؟

رامین رضاییان پیش از جدال برابر الوحده امارات با توجه به درگیرى در اردوى پرسپولیس از سوى برانکو ایوانکوویچ اخراج و به تهران بازگردانده شد. او در بازگشت تیم از امارات نیز جایى در تمرینات و لیست این تیم به دست نیاورد و در اختیار باشگاه قرار گرفت تا برانکو رسما او را از تفکراتش خارج کند.

با این حال تیم ملى و دو دیدار حساس برابر قطر و چین باعث شد تا رضاییان به عنوان مهره موردعلاقه کى روش فرصت حضور در تمرینات گروهى را کسب کند. اکنون با پایان دیدارهاى تیم ملى و صدرنشینى مطلق در آسیا و نزدیک شدن به جام جهانى، شاگردان کى روش خود را مهیاى حضور در تیم هاى باشگاهى خواهند کرد؛ اما اتفاق مهم و چالش ذهنى براى رامین رضاییان اکنون آغاز خواهد شد، آیا او در دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس با حضور ملى پوشان فرصت بازگشت به جمع سرخپوشان را خواهد داشت یا خیر؟ آیا مورد بخشش برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد گرفت؟ رامین رضاییان مطمئنا به عنوان یکى از برترین و فنى ترین بازیکنان این تیم و فوتبال ایران اکنون در انتظار بزرگترین بخشش فوتبالى سال ٩٦ قرار دارد.

برانکو ایوانکوویچ در این فصل با توجه به ویژگى فنى و فیزیکى تیمش بازى هاى زیادى را با محرومیت هاى شاگردانش پشت سر گذاشت،دیدارهایى که با رسیدن به هدف و گاعى ناکامى براى آنها به پایان رسید تا برانکو از این منظر نشان دهد استراتژى فنى و تاکتیکى او مبتنى و متکى به مهره هایش نیست و مهره ها تنها ابزار مهم رسیدن به موفقیت او محسوب مى شوند.

برانکو بر پایه همین اصل به سادگى بارها از رضاییان گذشت، مهدى طارمى را نیمکت نشین کرد، با مصدومیت بیرانوند کنار آمد و محرومیت ها را با جابجایى مهره هایش برطرف کرد.

با این همه اما مطمئنا هواداران پرسپولیس در فصلى که قهرمانى در یک قدمى آنها قرار دارد و به دنبال این هستند تا با خاطره اى فوق العاده لیگ شانزدهم را خاتمه دهند و اکنون بهترین هدیه از سوى برانکو به آنها مى تواند بخشش و گذشت از خطاى رامین رضاییان باشد. رضاییان که اکنون اشتباه خود را پذیرفته و بارها با عذرخواهى خود به دنبال پایان دادن به این ماجرا بوده نیز چشم به دعوت مجدد از سوى برانکو ایوانکوویچ دوخته تا با پیراهن شماره ٢٧ فصل را به خوبى خاتمه دهد.

هواداران این تیم نیز که در این فصل با اعتماد کامل به برانکو، تصمیمات او را همراهى کرده اند مى توانند خاطره خوب سال جدید خود را با بخشودگى و عیدى شیرین به رضاییان آغاز کنند و امیدوار به موفقیت هاى پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر باشند. باید دید برانکو این فرصت ایده آل را در اختیار رضاییان قرار خواهد داد یا خیر.