واکنش مدافع تراکتورسازی به فحاشی علیه وی در فضای مجازی

سعید آقایی در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای دیدار توانستیم بازی را به خوبی شروع کنیم، نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم روی صحنه گل گسترش فولاد، من دقیقاً نزدیک به صحنه بودم. روی بازیکن تیم ما خطا صورت گرفت و یک پنالتی هم که داور برای تیم ما نگرفت. قسمت این بود که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با مذاکره با تیم‌های دیگر تصریح کرد: من با هیچ باشگاهی حتی به صورت چند دقیقه‌ای هیچ صحبتی نداشته‌ام. هیچ کسی نمی‌تواند با سند و مدرک بگوید که سعید آقایی با یک تیم مذاکره کرده است.

آقایی خاطرنشان کرد: من فقط دقایق کوتاهی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای ماندن در فصل بعدی لیگ برتر صحبت کرده‌ام. خوشبختانه می‌توانیم قراردادمان را تمدید کنیم. 2 سال است که مطالبات‌مان مانده اما به خاطر تراکتورسازی حتی در این مدت یک اعتراض کوچک هم نداشته‌ام.

وی افزود: من برای باشگاه تراکتورسازی زحمت کشیده‌ام. همیشه برای این تیم از خودگذشتگی کردم. من هم یک سری شرایطی دارم و به مسئولان باشگاه گفتم که باید فراهم کنند. نزدیک به 4 سال است از حق خودمان می‌گذریم. فقط انتظار دارم حق‌مان را بدهند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان گفت: در خصوص فحاشی که در اینستاگرام به من شد باید بگویم که عده‌ای هوادارنما هستند. واقعاً حیف است که آنها را هواداران اصیل و واقعی تراکتور بدانیم. تراکتورسازی تیم شهرم است و از کسانی که ادعا می‌کنند این تیم را دوست دارند، بیشتر به این تیم علاقه دارم.