وضعیت نامشخص امید استقلال برای حضور در جمع آبی پوشان

امید نورافکن که از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ شانزدهم و یکی از پدیده های فوتبال ایران در این فصل بود در دیدار برابر فولاد و پس از تعویض اش درگیری لفظی با یعقوب کریمی در روی نیمکت داشت که همین موضوع حاشیه های فراوانی را برای آبی پوشان بوجود آورد.

پس از پایان این دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در خصوص این اتفاق گفت: آن موقع در هیجان برد بودم و متوجه این اتفاق نشدم ولی در رختکن برای من توضیح دادند درگیری پیش آمده است که اگر اینطور بوده و به شعور هواداران استقلال توهین شده باشد، با نورافکن برخورد می‌کنم؛ کریمی جزو بازیکنان بزرگ تیم ما محسوب می‌شود و جوانان باید احترام بزرگتر خود را حفظ کنند؛ ظهر هم من، رحمتی و ابراهیمی با نورافکن صحبت کردیم؛ او از پسر من دو سال بزرگتر است ولی اگر اینطور بوده خطای بزرگی انجام داده و باید در رفتار خود تجدید نظر کند.

هرچند علیرضا منصوریان شب گذشته  مدعی شد تحت تاثیر هیجان بازی صحنه را ندیده است اما او در پایان بازی در رختکن ماند و برخورد نسبتا تندی با نورافکن داشت و از او در مورد رفتارش عجیبش در پایان بازی توضیح خواست.

گفتنی است بازی بعدی تیم استقلال برابر گسترش سه روز قبل از تولد 20 سالگی نورافکن برگزار می شود و آنطور که از اردوی استقلال به گوش می رسد سرمربی استقلال تصمیم گرفته در این دیدار از فرشید باقری به جای نورافکن در ترکیب تیمش استفاده کند. در صورتی که این اتفاق به وقوع بپیوندد و منصوریان تصمیم به جریمه و تنبیه این بازیکن جوان بگیرد ، نورافکن تولد 20 سالگی تلخی را تجربه خواهد کرد.

شایان ذکر است که نورافکن در ابتدای فصل و پس از حضور بدون اجازه در اردوی تیم ملی جوانان از سوی کادر فنی استقلال جریمه شد و هفته ها روی نیمکت نشست که با توجه به آنکه به اندازه ی امروز نام آشنا نبود چندان در رسانه ها مطرح نشد.