گزارش تمرین پرسپولیس/وعده قهرمانی برانکو به سرخ پوشان

اولین تمرین تیم پرسپولیس بعد از باخت مقابل صنعت نفت آبادان و پس از یک روز تعطیلی از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. که گزارش آن را در زیر می‌خوانیم:

* با توجه به اینکه تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار می‌شد چند هواداری که قصد دیدن تمرین را داشتند پشت در مانده و اجازه حضور در تمرین را پیدا نکردند.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا به زدن وزنه پرداخته و سپس برای کار با توپ به زمین چمن آمدند. 

* فرشاد احمدزاده بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس امروز تنها به زدن وزنه اکتفا کرد و سپس محل تمرین را ترک کرد. 

* هوای تهران امروز سرد است و به همین دلیل بازیکنان با کاپشن تمرین می‌کردند. 

* شوت به دروازه، فوتبال هدفمند و عبور از موانع بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود. 

* احمدزاده از توهین‌هایی که برخی هواداران در فضای مجازی علیه او داشتند ناراحت بود. این بازیکن در تیزر نوروزی باشگاه پرسپولیس کری‌هایی خوانده بود که به مذاق هواداران یک تیم خوش نیامده بود و این موضوع باعث شده بود تا در فضای مجازی علیه او موضع‌گیری شود. 

* برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع تمرین امروز جلسه‌ای 30 دقیقه‌ای با سرخپوشان داشت و با آنها درباره حساسیت مقطع کنونی رقابت‌ها و اهدافی که به دنبالش هستند، صحبت کرد.

وی خطاب به سرخپوشان گفت: در مقطع حساسی از بازی‌هایمان قرار داریم و باید نتیجه زحمت‌هایی که کشیده‌ایم را بگیریم. من در اینکه شما قهرمان لیگ می‌شوید شک ندارم ولی ما باید در هر پنج بازی با قدرت حاضر شویم و فراتر از بحث قهرمانی به کسب حداکثر امتیازات فکر کنیم. باید هر چه زودتر کار را یکسره کرده و جام را به هواداران هدیه بدهیم و پس از آن هم با قدرت ادامه بدهیم. همزمان باید متوجه وظیفه خطیری که در لیگ قهرمانان داریم باشیم و به این منظور باید سخت‌تر از قبل تلاش کنیم.

گفتنی است؛ تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به این جلسه از ساعت 11:40 دقیقه در سالن بدنسازی آغاز شد.

* تیم پرسپولیس روز چهارشنبه از ساعت18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود.