درخواست بازیکن جنجالی سابق پرسپولیس از برانکو

پیام صادقیان با کمترین حاشیه فصل شانزدهم لیگ برتر را به پایان خواهد برد؛ او روزهای خوبی را در ماشین سازی سپری کرد و از نظر فنی جزو بهترین بازیکنان تیمش بود. اگرچه صادقیان چند بازی را نیز به علت های مختلف از دست داد اما در مدت حضورش خوب کار کرد و حالا یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر محسوب می شود. صادقیان اکنون تنها آرزویش بقای ماشین سازی در لیگ برتر است و ابراز امیدواری می کند به این آرزو برسد.

در روزهایی که پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر است، صادقیان افسوس روزهایی را می خورد که از دست داده؛ خودش می گوید به بازگشت فکر نکرده اما مشخص است دلش به این امر راضی است. او آنقدر از روزهای گذشته ناراحت است که آرزو می کند برانکو رضاییان را ببخشد و اجازه ندهد او به سرنوشت خودش دچار شود.

 

گفت و گو با پیام صادقیان را در ادامه می خوانید:

 

داور عجیب و غریب سوت زد

در بازی قبلی با پیکان، 7، 8 بازیکن خود را نداشتیم. من هم قرار نبود بازی کنم. ویروس بدی گرفته بودم و یک دقیقه هم تمرین نداشت اما در دقایق پایانی برای کمک به تیمم بازی کردم. با این حال داوری هم اصلا خوب نبود و به نوعی عجیب و غریب سوت ها زده شد. هرچه بود، بازی را باختیم و نمی دانم چه باید بگویم.

 

مقابل پیکان فوق العاده بازی کردم

 

بعد از بازی با پیکان فرهاد کاظمی از من بسیار راضی بود؛ با این که 10، 15 روز تمرینی با تیم انجام نداده بودم اما در دقایقی که به میدان رفتم، فوق العاده کار کردم و توانستم انتظارات را برآورده کنم. آقا فرهاد نیز در جمع از من تشکر کرد و گفت که پیام بهترین بازی اش را انجام داده است. خودم هم فکر می کنم در آن دقایق فوق العاده بازی کردم.

 

 

کارمان برای بقا سخت شده است

 

5 بازی برای تیم ما باقی مانده است؛ واقعا شرایطمان سخت شده است. امیدوار هستیم اما واقعا کارمان دشوار است. باید همه بازی ها را ببریم و چاره دیگری برایمان نمانده است.

 

امسال بدون حاشیه کار خودم را کردم

 

خداراشکر می کنم که امسال هیچ حاشیه ای نداشتم؛ پارسال هم شرایط برایم اینطور بود اما امسال از نظر فنی هم عالی کار کردم. من سعی کردم بازی خودم را انجام دهم و عملکردم هم مشخص است. با اینکه در بسیاری از بازی ها حضور نداشتم، اکنون چهارمین پاسور لیگ هستم. امیدوارم در ادامه لیگ هم خوب کار کنم و بتوانم برای تیمم مفید باشم.

 

تمام فکر و ذکرم ماشین سازی است

 

برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. فعلا تمام فکر و ذکرم این است که برای ماشین سازی خوب بازی کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. انشاءالله بعد از این مهم درباره آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

 

 

امیدوارم امسال پرسپولیس جام را از دست ندهد

 

پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش در لیگ برتر مسجل شده است؛ من در پرسپولیس بازی کردم، همان سالی که نایب قهرمان شدیم هم می توانستیم قهرمان شویم اما هفته های آخر شرایط سخت تر شد. اکنون هم اینطور است. در این هفته ها فشار بیشتری به بازیکنان وارد می شود و بازی ها حساس تر می شود. امیدوارم امسال دیگر پرسپولیس در هفته های پایانی امتیاز ندهد تا قهرمان شود. فکر هم نمی کنم خطری قهرمانی پرسپولیس را تهدید کند.

 

هواداران در صفحه برانکو می‌خواهند که برگردم

 

از روزهایی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم، چند سال گذشته اما هنوز که هنوز است، هواداران به من لطف دارند. خوشحالم که می بینم هواداران پرسپولیس هنوز مرا دوست دارند و زمان نقل و انتقالات که می شود، به صفحه شخصی آقای برانکو، آقای کریم باقری و یا آقای هدایتی می روند و خواهش می کنند که برگردم. این واقعا مرا به آینده دلخوش می کند. البته هرگز به بازگشت فکر نکردم و نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

من رضاییان را درک می کنم

 

اتفاقی که برای رامین رضاییان رخ داده، کاملا مثل ماجرای من است. من با بچه های پرسپولیس رفیق هستم و در جریان جزییات ماجرای رضاییان هستم. واقعیت این است که پرسپولیس بزرگ است و از این تیم بزرگ تر نداریم اما به هر حال آقای برانکو سرمربی تیم است و باید به تصمیماتش احترام بگذاریم. با این وجود من فکر می کنم رامین تا همین جا هم تنبیه شده است. او کم برای پرسپولیس زحمت نکشیده و من درکش می کنم. 

 

اجازه ندهند رامین به سرنوشت من دچار شود

 

شرایط من و رامین مثل هم است. پرسپولیس 95درصد امسال قهرمان است و رامین هم دوست دارد با این تیم جام بگیرد. او در یکی دو سال گذشته هرچه وظیفه اش بوده انجام داده و از آقای برانکو خواهش می کنم بزرگی کند و رضاییان را ببخشد. برانکو اجازه ندهد رامین به سرنوشت من دچار شود. من هم می توانستم تنبیه شوم و برگردم اما اخراجم کردند. رامین واقعا گناه دارد و فکر می کنم باید بزرگان باشگاه این مشکل را حل کنند؛ چون حیف است رامین از پرسپولیس برود.