چراغ سبز گادوین منشا به پرسپولیس و برانکو

گادوین منشا یکی از بهترین مهاجمان این فصل لیگ بوده که هر وقت در اوج بوده تیم پیکان موفق به کسب پیروزی شده است. او بدون تردید یکی از بازیکنان خارجی خوبی است که به فوتبال ایران آمده و این احتمال وجود دارد که این مهاجم نیجریه‌ای را فصل بعد در یکی از تیم‌های سرخابی ببینیم. منشا راجع به مسائل مختلف و انگیزه‌ بالایش برای آقای گلی لیگ به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

 پیروزی خوبی را مقابل ماشین‌سازی کسب کردید، این بازی را چطور دیدی؟

بازی خیلی مشکلی برای ما نبود. نه از این جهت که حریف آسانی داشتیم بلکه ماشین‌سازی تیمی قابل احترام و سازماندهی شده بود. ما می‌دانستیم که از این بازی چه می‌خواهیم و با یک بازی منطقی و حساب‌شده به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم.

باز هم موفق شدی دبل کنی، گویا سخت به دنبال کسب عنوان آقای گلی هستی ...

به هر حال هر مهاجمی دوست دارد گل بزند و با این انگیزه راهی میدان می‌شود. نمی‌توانیم بگویم دنبال آقای گلی نیستم بلکه اتفاقاً انگیزه بالایی برای رسیدن به این عنوان دارم. باید ببینم شرایط در ادامه لیگ چطور خواهد بود. من سعی می‌کنم در بازی‌های آینده از کوچک‌ترین فرصت برای  گلزنی استفاده کنم، هر چند در بازی‌های قبل هم این‌طور بوده است.

 حتماً برای بازی با پرسپولیس انگیزه خاصی داری؟

طبیعی است که انگیزه بالایی برای این بازی داشته باشم. این شرایط در همه بازی‌ها برای من وجود دارد و این بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد.

 فکر می‌کنید پیکان توانایی شکست دادن پرسپولیس را دارد؟

صددرصد. البته آنها بازی قبل خود را باخته‌اند و با انگیزه بالا و برای جبران شکست‌شان به مصاف پیکان می‌آیند که این مسئله نشان می‌دهد  پرسپولیس خطرناک‌تر از همیشه است. من فکر می‌کنم شانس پیروزی دو تیم در این بازی 50 - 50 است.

 هواداران پرسپولیس علاقه زیادی دارند تا تو را در این تیم ببینند، آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

الان زمان خوبی برای صحبت کردن در این مورد نیست. من بازیکن پیکان هستم و به تیمم تعهد دارم. فعلاً تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و در آخر فصل در مورد انتخاب تیم آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.

 

 این روزها پرسپولیس در خط دفاع دچار مشکل شده است و در هر بازی گل می‌خورد. در بازی چهارشنبه می‌توانی به این تیم گل بزنی؟

بله، خیلی دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم و نهایت تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق رخ دهد.

 فکر می‌کنی در نهایت چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد؟

پرسپولیس روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش گرفت و همچنان این روند را ادامه می‌دهد. پرسپولیس غیر از اینکه تیم بسیار خوبی است، از مربی بزرگی هم برخوردار است. آنها قطعاً قهرمان لیگ خواهند شد.