قلعه نویی و شاگردانش جریمه شدند

باشگاه تراکتورسازی پس از کسب نتایج اخیر این تیم در بیانیه‌ای از جریمه مشروط بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی کسب نتایج نامناسب در چند هفته اخیر لازم است موارد زیر را به اطلاع برسانیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ابتدای فصل به واسطه اتکا به حمایت هواداران پرشور و عملکرد مناسب در فصل نقل‌و‌انتقالات از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد اما متأسفانه اکنون فاصله این تیم با صدر جدول زیاد شده است.

در دیدار با گسترش فولاد این امکان وجود داشت که با برد این فاصله کمتر شود و در ادامه فصل امکان رقابت جدی‌تر برای قهرمانی به وجود آید. تساوی در این دیدار به علاوه 2 تساوی در 2 بازی قبل، این فرصت را با چالش مواجه کرد.

متأسفانه سه تساوی اخیر موجب شد تراکتورسازی مکان دوم جدول را از دست بدهد و در جایگاه سوم قرار گیرد. این موضوع موجب ناراحتی هواداران پرشور تراکتورسازی شده است چرا که ظرفیت این تیم به‌گونه‌ای است که می‌توانست تا هفته آخر لیگ برای قهرمانی مبارزه کند.

با توجه به وضعیت فعلی و کسب نتایج اخیر، مدیریت باشگاه تصمیم گرفته است در این مرحله بازیکنان و کادر فنی تیم را به میزان 10 درصد از میزان قراردادشان جریمه کند. طبیعی است که اگر این تیم در پایان فصل رده دوم را کسب کند این جریمه بخشیده خواهد شد.

اعتقاد داریم نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی در ظرفیت فعلی این تیم است و توقعی کاملاً منطقی و قابل دسترس است. در پایان امیدواریم که در پایان فصل با کسب این 2 مقام موجب رضایت هواداران عزیز و پرشور فراهم آید.