برانکو: عید را به رضاییان تبریک گفتم!

برانکو بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس گفت: سال نو را به همه شما خبرنگاران تبریک می‌گویم. درباره حضورم امروز در باشگاه هم باید بگویم که ما امروز در باشگاه درباره بازی با نفت، بازی با پیکان و بازی با الریان صحبت کردیم.

وی افزود: طاهری از نتیجه‌ای که مقابل صنعت نفت گرفتیم ناراضی است. فوتبال همین است. در مورد این موضوع صحبت کردیم که چطور در پنج بازی آینده در لیگ و سه بازی باقی‌مانده در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم تا لیگ را با موفقیت کامل به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد رامین رضائیان، خاطرنشان کرد: او در مورد وضعیت خودش با باشگاه صحبت می کند.

وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده دیگر رضاییان را نمی‌خواهد، گفت: همانطور که گفتم او بالا در حال صحبت با باشگاه است و آنها در این مورد تصمیم می‌گیرد.

برانکو در مورد اینکه آیا صحبتی با رضائیان داشته است،‌ تصریح کرد: عید را به او تبریک گفتم.

وی در مورد اینکه طاهری اعلام کرده پارسال قهرمانی را از تیم گرفتند و هواداران امسال هم امیدی به قهرمانی نداشته باشند، اظهار داشت: بنده مربی هستم و وظیفه دارم تیم را خوب و آماده به زمین بفرستم به کار بازیکنانم افتخار می‌کنم که چقدر خوب کار کردند و چقدر خوب نتیجه گرفتند. روی این مسئله تمرکز کردم. طاهری فرد با تجربه‌ای است و حواشی را می‌بیند در این مورد با خود او صحبت کنید بهتر است.

برانکو در مورد اینکه اگر نتایج بیرون زمین رقم بخورد ناراحت نمی‌شود، تصریح کرد: فعلا صدر جدول هستیم و موضوع اصلی جلسه ما این بود که چطور این پنج بازی را به بهترین شکل به پایان برسانیم. همچنین می‌خواهیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم از بازیکنان انتظار دارم با عملکرد خود هواداران را شاد کنند.

وی در مورد اینکه آیا در بازی با نفت اتفاق مشکوکی دید، گفت: فقط روی تیمم تمرکز می‌کنم. اگر افرادی نکته مشکوکی دیدند باید این مسئله را بگویند. قرار بود بازی بدون هوادار باشد و به همین خاطر هواداران ما به ورزشگاه نیامدند. علت این مسئله که هواداران روز بازی بخشیده شدند برای ما مشخص نیست.

برانکو در مورد دلایل 2 شکست اخیر تیمش اظهار داشت: مقابل الریان مستحق باخت نبودیم. در مورد نفت هم شرایط اینطور بود. در فوتبال در برخی بازی‌ها سزاور باخت هستید. در برخی بازی‌ها خوب هستید اما در نهایت بازنده می‌شوید. در برخی مسابقات هم خودتان مقصر شکست می‌شوید. باخت همیشه هست اما یک شکست نمی تواند کارهای خوب بازیکنان تیم را به طور کامل پاک کند و تلاش باشگاه را به فراموشی بسپارد. همه باید به نتایجی که گرفتیم افتخار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، گفت: 9 امتیاز از هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی بالاتر هستیم و 5 بازی دیگر در پیش داریم. تلاشمان این است که در 5 بازی باقی مانده به بهترین شکل بازی کنیم و یک برتری خوب نسبت به تراکتورسازی و استقلال داشته باشیم.

وی در مورد احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس، عنوان کرد: خبری در این مورد ندارم.

برانکو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر باشگاه اعلام کند رامین رضائیان باید به تیم بازگردد او این مسئله را می‌پذیرد، گفت: به سوالات فردی جواب نمی‌دهم. اگر اگر اگر جواب ندارد. اگر بعد از این مصاحبه فیلم شما خراب شود چه می‌کنید؟ جواب این اگر را بدهید.

برانکو در مورد حضور هوادارن مقابل باشگاه برای مشخص شدن وضیعت تیم، گفت: نمی دانم مشکل کجاست که آنقدر به رضائیان گیر دادید.

وی در مورد اینکه طاهری گفته برانکو اعلام کرده رضائیان را نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: مدیرعامل مهترین شخص باشگاه است و او اینطور تشخیص داده که چنین مصاحبه‌ای کند. پنج‌بار به این سوال جواب دادم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تماس پروین با او برای بخشش رضائیان، گفت: پروین موسس و بنیان‌گذار پرسپولیس است و در راس هرم باشگاه قرار دارد. در اتاق مربیان در راس تمام عکس‌‌ مربیان عکس پروین است وظیفه ما است که وقتی اسم پروین می‌آید خبر دار بایستیم افتخار می‌کنم که زمان حضورم در تیم ملی با پروین همکاری داشتم و الان بخشی از خانواده پرسپولیس هستم.