طاهری: جدایی رامین از پرسپولیس قطعی است

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری که امروز برگزار کرد گفت: سال نو را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم و امیدوارم همگی سال خوبی داشته باشد و در کنار خانواده شاد باشید.

 

وی درباره جلسه امروز با رامین رضاییان گفت: عرض کنم دو جلسه با دو مقوله جدا  از هم بود. یک بحث هیات مدیره داشتیم که برانکو هم بود نکاتی درباره بازی های آینده انجام شد.همچنین درباره بازی با الریان و بحث فروش بلیت و حضور هواداران عزیزمان هم صحبت کردیم. بعد هم برانکو تا ساعت یک تمرین داشتند تا رسید ساعت 14 شد و ادامه جلسه را برای هماهنگی داشتیم. بعد از آن جلسه هم رضاییان آمد. صحبت هایی انجام شد نسبت به شرایط مناسبی در بخش فنی برای وی نیست و قرار شد وی را به نوعی شروط به انتقال داده شود یا خودش تیم آینده اش را انتخاب کند و تمریناتش را در تیم بعدی داشته باشد. 

 

 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: دیگر صلاح نیست که رضاییان در پرسپولیس بماند و ادامه دادن صحبت‌ها در مورد او درست نیست. ما باید شرایط انتقالش به تیم دیگر را فراهم کنیم تا تمریناتش را با باشگاه دیگر انجام دهد.

 

طاهری درباره بحث شایعه کسر امتیاز از این باشگاه و مشکلات مالی که سرخپوشان دارند، اظهار داشت: احکامی در دست اجرا است که حکم ابتدایی مانوئل ژوزه هم آمد و ما تقاضای داوری مجدد کردیم. ما به همین دلیل داوری فرستادیم و طرف مقابل هم به داور فرستاد و طرفین مستندات‌شان را ارائه کردند. حالا منتظر هستیم تا رای اعلام شود که امیدواریم منافع پرسپولیس هم دیده شود. با این وجود بایستی خودمان را آماده کنیم تا اگر حکم علیه ما بود بتوانیم جوابگو باشیم.

 

وی درباره پرونده شکایتی مانوئل ژوزه نیز یادآور شد: در مورد این پرونده فقط حکم ابتدایی صادر شد و ما با نماینده او جلسه‌ای را برگزار کردیم و برای ادامه پیگیری پرونده مستنداتی را به دادگاه اراده داده و الان هم منتظر صدور رأی نهایی هستیم. هر زمان رأی صادر است خیلی سریع در مورد آن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر بخشش هواداران آبادانی در فاصله چند ساعت مانده به دیدار صنعت نفت آبادان - پرسپولیس خاطرنشان کرد: روز مسابقه جلساتی برگزار شد و تصمیم گرفتند که این بازی با حضور هواداران برگزار شود. من با صحبت‌هایی که در این باره داشتم به هیچ وجه قصد بی‌احترامی به مسئولان زحمتکش کمیته انضباطی را نداشتم و بلکه روی صحبتم با کمیته استیناف است که چرا روز بازی این تصمیمات اتخاذ شد. اعتقاد ما این است که تماشاگران روح ورزش و فوتبال هستند و طبیعی است که ما از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می‌کنیم اما ناراحتی‌ام از این بود که چرا چند ساعت مانده به بازی به یک باره اعلام کردند بازی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

طاهری ادامه داد: این مسئله یک سری شائبه‌هایی برای ما ایجاد کرد. درکل من اعتقادم این است که فضای ورزشگاه طوری شود که برای هر تماشاگری شناسه ورود صادر شود تا اگر اتفاقی در ورزشگاه افتاد بشود فهمید که تماشاگر خاطی چه کسی بوده است. همانطور که صالحی اعلام کرده از اول نباید تماشاگران از بازی محروم شوند. چرا که حضور آنان برای جذابیت بازی اضافه می‌کند. به هحال اگر حکم مربوطه زودتر اعلام می‌شد این شبهه بوجود نمی‌آمد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اعلام کرده هواداران به قهرمانی امیدوار نباشند، اظهار داشت: من گفتم اگر این شرایط باشد، چنین اتفاقی رخ می‌دهد. ما از تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواسته‌هایی داریم و انتظارات‌مان را گفته‌ایم که ایشان هم در چند بخش صحبت‌های ما را تأیید کرده‌اند. در بخش بلیت‌فروشی، تبلیغات محیطی و...، دو‌، سه باری که به وی مراجعه کردم، خود تاج دنبال کارها بود به خصوص اینکه از تیم‌های آسیایی حمایت بیشتری شود. همه تیم‌ها مشکل دارند. ما از تاج خواستیم به این شرایط ورود کند که او هم قطعاً این کار را انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه بازی پرسپولیس والریان قطر رایگان می‌شود یا نه، تصریح کرد: بازی رایگان نداریم، شرایط بلیت‌فروشی را هم بعد از نهایی شدن به اطلاع عموم می‌رسانیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بالاخره وضعیت رامین رضائیان چه می‌شود، گفت: اگر تیتر می‌خواهید بگویید تا آن را بیان کنم،‌من سوال حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم. برانکو نظراتش را در مورد جذب بازیکنان به باشگاه می‌گوید و باشگاه هم با بازیکنان قرارداد می‌بندد. وقتی او بازیکنی را نمی‌خواهد این مسئله با باشگاه مربوط می‌شود. باشگاه هم یا شرایط برگشت یا شرایط انتقال یا منفک شدن رضائیان را بررسی می‌کند، اگر چیز دیگری هست بگویید تا آن را بیان کنم.

طاهری در مورد پرداختی به بازیکنان افزود: درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.