یک استقلالی جانشین رضاییان می شود

سیاست باشگاه پرسپولیس در مورد رامین رضاییان تغییر نکرد و همان طور که علی اکبر طاهری گفته برانکو رامین رضاییان را نمی خواهد و از آنجایی که برانکو یک مربی حرفه ای است و در فضای فوتبال حرفه ای رشد کرده دور از ذهن است درخواست ها مبنی بر بخشش رامین جواب دهد و در نهایت او راضی به حضور دوباره این بازیکن در تمرینات تیم شود. 

اما چند روز پیش در لیست خرید برانکو که در رسانه ها لو رفت یکی از بازیکنان اعلام شده هم پستی رامین رضاییان بوده. دانیال ماهینی که در استقلال خوزستان در پست مدافع راست بازی می کند. این بازیکن که پیش از اعزام تیم ملی به دوحه از لیست کی روش خط خورد در ایرانجوان بازی می کرد که توسط ویسی به استقلال خوزستان آمد و به همراه این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. او این فصل هم برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و در پایان فصل هم قراردادش تمام می شود. 

البته زمزمه هایی نیز مبنی بر حضور این تیم در یکی دو تیم یونانی وجود دارد. دانیال ماهینی در حالی در لیست خرید تیم پرسپولیس قرار گرفته که پرسپولیس در این پست صادق محرمی و حسین ماهینی را دارد که البته در فصل اخیر بارها از حسین ماهینی در جناح چپ استفاده شده است. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد صادق محرمی قابلیت بازی در پست هافبک و بال راست را دارد و دانیال ماهینی به این خاطر جذب می شود که پرسپولیس در این پست یک یار مطمئن مثل رامین رضاییان داشته باشد.