خیال هواداران بایرمونیخ راحت شد

بایرن مونیخ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه هفته آینده به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

آسیب دیدگی مانوئل نویر و توماس مولر، هواداران بایرن مونیخ را قبل از دیدار حساس برابر رئال‌ مادرید نگران کرده بود اما کارلو آنچلوتی تاکید کرد این دو بازیکن به دیدار برابر رئال می‌رسند تا خیال هواداران تیمش را راحت کند.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ گفت‌: نویر تمرینات خود را شروع کرده است. شاید او به دیدار هفته آینده برابر بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا نرسد اما بدون شک به دیدار برابر رئال‌ مادرید می‌رسد. توماس مولر هم شرایط مشابهی دارد. او دچار آسیب دیدگی جزیی شده است و سه روز استراحت نیاز دارد. شاید او هم به دیدار برابر دورتموند نرسد اما بدون شک در دیدار برابر رئال به میدان می‌رود.

آنچلوتی درباره علاقه بایرن مونیخ برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی خط حمله یوونتوس هم عنوان کرد: او بازیکن بسیار خوب و بااستعدادی به شمار می‌رود اما خبر مذاکره بایرن برای جذب این بازیکن شایعه است. در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و نمی‌خواهیم ذهن‌مان را متوجه چنین شایعات بی‌اساسی کنیم.

بایرن مونیخ خود را برای دیدار حساس برابر هوفنهایم در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا آماده می‌کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که نیکلاس سوله و سباستیان رودی، دو بازیکن هوفنهایم فصل آینده در بایرن مونیخ توپ خواهند زد.

آنچلوتی درباره این دو بازیکن ‌اضافه کرد: هم رودی و هم سوله در دیدار امشب رقیب ما به شمار می آیند. تنها زمانی که راهی بایرن شوند، با آنها صحبت می‌کنم.

بایرن مونیخ با ۶۵ امتیاز و اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به لایپزیگ در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.