بازیکنان محبوب برانکو آماده نبرد با استقلال

گسترش فولاد در شرایطی فردا در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل استقلال قرار می گیرد که دو بازیکن سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد. محمد نصرتی و رضا خالقی فر بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و اکنون برای گسترش فولاد تبریز توپ می زنند.

این دو بازیکن همواره مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ نیز بوده اند. اهالی فوتبال هنوز یادشان نرفته زمانی که برانکو در تیم ملی حضور داشت، چقدر به نصرتی اعتماد داشت و برای بازی دادن این بازیکن حتی پست او را نیز تغییر داد و به دفاع چپ برد.

نصرتی در سال 2005 گل صعود به جام جهانی ایران را نیز مقابل بحرین به ثمر رساند تا بیش از قبل در دل برانکو جا بگیرد. نصرتی و برانکو هنوز هم رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

از سوی دیگر برانکو همواره رضا خالقی فر را نیز از نظر اخلاق نمونه مثال زده است؛ او که در ابتدای فصل نتوانست با خالقی فر کار کند، همیشه از شاگرد سابقش تمجید کرده است.

حالا این دو بازیکن محبوب برانکو ایوانکوویچ در بازی فردای گسترش فولاد مقابل استقلال قرار می گیرند؛ در این بین خالقی فر به احتمال فراوان یکی از مهاجمان اصلی گسترش فولاد خواهد بود اما بازی کردن محمد نصرتی هنوز مشخص نیست. نصرتی در بازی های قبلی نیز کمتر بازی کرده اما شاید به واسطه انگیزه زیادش در بازی فردا مورد اعتماد کمالوند برای حضور در ترکیب اصلی قرار بگیرد.