حاشیه سازی کار دست نورافکن داد

اتفاقات رخ داده برای امید نورافکن در استقلال و همچنین برخی موضوعات قبلی در اردوی تیم ملی جوانان،باعث شد که وی از فهرست این تیم هم کنار برود.

نورافکن که پیش از اتفاق جنجالی بازی استقلال مقابل فولاد،برای حضور در کمپ آلمان هم به تیم جوانان دعوت نشده بود حالا با اعلام روشن امیر حسین پیروانی،سرمربی تیم جوانان در لیست های آینده هم جایی در این تیم نخواهد داشت.

پیروانی امروز در مصاحبه ای درباره وضعیت نورافکن عنوان کرد که برای او در استقلال آرزوی موفقیت می کند تا پرونده ادامه حضور این بازیکن در تیم ملی هم به نوعی بسته شود.

سرمربی تیم جوانان پس از اطلاع از اتفاق رخ داده در بازی آبی پوشان مقابل فولاد با علیرضا منصوریان هم صحبت کرد تا از جزییات ماجرا باخبر شود و در نهایت موضع اش را درباره این بازیکن بیان کرد.

این در حالی است که نزدیکان به تیم جوانان ایران خبر می دهند کادر فنی این تیم جایگزین های نورافکن را هم پیدا کرده اند.

بر این اساس نیما مختاری از گسترش فولاد و علی طاهران،دو بازیکن اصلی مدنظر کادر فنی تیم جوانان ایران هستند که در تفکرات آنها قرار است نقش نورافکن را در این تیم ایفا کنند.ظاهرا حواشی رخ داده برای پدیده فصل استقلال تمامی ندارد و این بازیکن پس از منع موقت برای حضور در تمرین استقلال،این بار با شوک بزرگ تری که عدم دعوت به اردوهای تیم ملی برای حضور در جام جهانی جوانان است روبرو شده است.