حمایت زیدان از هافبک کلمبیایی تیمش

پیروزی 4 بر 2 رئال مادرید در خانه لگانس در هفته سی‌ام لالیگا، نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی بود اما چیزی که توجه اهالی رسانه‌ها را در این بازی جلب کرد، ابراز نارضایتی خامس رودریگس پس از تعویض شدنش در این بازی با وجود به ثمر رساندن گل نخست بازی بود.

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها هم نتوانست این واقعیت را کتمان کند و گفت: من با او صحبت نکرده‌ام. طبیعی است که یک بازیکن بخواهد تمام 90 دقیقه بازی کند. چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. خامس خوب بازی کرد و من از بازی‌اش راضی‌ام. من هیچ مشکلی با خامس ندارم. بالعکس کاملاً از او راضی‌ام. درست است که او فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نمی‌‌آورد اما همان مدت زمانی هم که بازی می‌کند، کارآمد است و سخت تلاش می‌کند. این اتفاق برای کریم بنزما هم رخ می‌دهد. من از او راضی‌ام و این طبیعی است که وقتی تعویض می‌شود، ناراحت باشد. من اما تصمیم‌هایم را براساس منافع تیم می‌گیریم. ناراحتی خامس قابل درک است اما او همچنان برای من بازیکنی مهم است.

کهکشانی‌ها در نیمه اول برابر حریف بحران زده‌شان دو گل خوردند اما زیدان در مجموع از عملکرد تیمش راضی بود، به خصوص عملکرد مارکو آسنسیو.

او افزود: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما در عرض دو دقیقه همه چیز عوض شد. البته این به معنای ضعف ما نبود بلکه بیشتر به دلیل نداشتن تمرکز بود. در نیمه دوم اما بازی را به مراتب بهتر کنترل کردیم. آنسسیو هم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و همه ما با کیفیت بازی‌اش آشنا هستیم. البته همه بازیکنان من با کیفیت هستند. ما به همه آنها نیاز داریم. شما درباره تعویضی‌ها حرف می‌زنید و بازیکنان ترکیب اصلی اما به نظر من همه ما در یک مسیر هستیم. کاملاً مشخص است که من راضی‌ام اما دلیلش داشتن یک تیم خوب است.

بازی بعدی رئال مادرید، شنبه هفته آینده دربی پایتخت اسپانیا برابر اتلتیکو است که کهکشانی‌ها میزبان آن هستند.