مسئول رخ دادن تمام اتفاقات دیدار مقابل بورنموث من هستم

 تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس در آخرین دقایق بازی‌ خانگی‌اش برابر بورنموث گل خورد و برد را با تساوی 2 - 2 عوض کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که یورگن کلوپ، فیلیپه کوتینو را از زمین بازی بیرون کشید و به جای او جوئل ماتیپ را به میدان فرستاد.

خروج کوتینیو از میدان با توجه به اینکه او گل اول میزبان را هم زده بود، تعجب بسیاری از هواداران لیورپول را برانگیخت، اما کلوپ اعلام کرد که هافبک برزیلی‌اش مصدوم و مجبور به ترک میدان شده است.

سرمربی آلمانی لیورپول در این خصوص گفت: ما مجبور شدیم «فیل» را تعویض کنیم، چون او احساس می‌کرد حالش خوب نیست. بین دو نیمه او حالت تهوع داشت، اما بعد از آن گفت که حالش خوب شده است و می‌تواند بازی کند. با این حال مشخص بود که وضعیت خوبی ندارد و در نهایت به ما علامت داد که باید تعویض شود. مسلماً وقتی مجبور می‌شوی بهترین بازیکنت را از میدان خارج کنی حس خوبی پیدا نمی‌کنی به خصوص اگر او در حال ارائه بازی خوبی باشد.

کلوپ با اذعان به این موضوع که عملکرد تیمش در نیمه اول می‌توانست بهتر باشد، گفت: اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم داستان کاملاً عوض می‌شد حتی اگر همین عملکرد را ارائه کرده بودیم. باید شرایط را همان‌طور که هست، بپذیریم. حالا یک امتیاز بیشتر از قبل داریم، اما اوضاع می‌توانست از این بدتر باشد. ما در این فصل بازی‌هایی این‌چنینی را باخته‌ایم و شاید اینکه در این بازی یک امتیاز گرفتیم نکته مثبتی باشد.

سرمربی پیشین دورتموند درباره گل دیرهنگامی که تیمش با یک ضربه شروع مجدد دریافت کرد و برطرف نشدن نقطه ضعف شاگردانش برای دفاع در این‌گونه ضربات، عنوان کرد: ما فضاها را خالی گذاشته بودیم و حواس‌مان به توپ‌های برگشتی در ضربات شروع مجدد نبود. آنقدر بد دفاع کردیم که واقعاً  داشتم حالت تهوع پیدا می‌کردم. مسلماً این‌طوری دفاع کردن جالب نیست. من مسئول رخ دادن تمام این اتفاقات هستم و باید در چنین وضعیت‌هایی شفاف‌تر به تیمم بگویم که باید چه کاری انجام دهد. قطعاً برای حل این مشکل راه حلی پیدا خواهم کرد.