عبدی: امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود

بهادر عبدی بعد از تساوی یک بر یک نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و بالای جدول است. آنها در خانه همیشه خوب بازی می‌کنند. ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی بود که من به خاطر کیفیتش این تیم را دوست داشته‌ام. امروز هم طبیعی بود که فشار زیادی به تیم ما وارد کنند.

وی ادامه داد: یک بازی بسیار سخت مقابل پرسپولیس داشتیم که انرژی زیادی از ما گرفت. امروز هم تمام تلاشمان را کردیم تا یک امتیاز خوب خارج از خانه بگیریم و روز به روز خودمان را بالا بکشیم.

بازیکن نفت آبادان در مورد اینکه در این مدتی که در لیگ حضور دارید کدام فصل را بیشتر دوست داشته‌اید، گفت: فصل‌های زیادی برای من خوب بود، فصلی که همراه با قهرمانی باشد مطمئناً لذت‌بخش‌تر است. در اولین سال حضورم در لیگ برتر توانستیم با تیم دوست‌داشتنی پرسپولیس به قهرمانی برسیم. هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و امیدوارم امسال این قهرمانی برای پرسپولیس تکرار شود.

عبدی در مورد اینکه جایگاه صنعت نفت را در آخر فصل چطور پیش‌بینی می‌کنید، اظهار داشت: از لحاظ کیفیت فوتبالی واقعاً خوب هستیم. در خانه خوب بازی می‌کنیم و بیرون از خانه هم نتیجه می‌گیریم. امیدوارم این نوع بازی‌ها در آخر به نتیجه خوبی ختم شود.